וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון חלקי ליונה, גוטליב יהיה כשיר בבית"ר ירושלים מול סכנין

עודכן לאחרונה: 16.2.2024 / 16:01

כשירותו של הקשר המצטיין של גל כהן עדיין לא ברורה, כשמוזי וקריאף הפצועים ייעדרו בוודאות (שבת, 19:30, ספורט2). בסכנין בונים על הקהל, אך חוששים ממזג האוויר ותנאי מגרש רעועים

מחזור 22הסתיים17/02/2024
בני סכנין
  • פאון (42)
  • דרוויש (90)
1:2
  • (51) דבוש
בית"ר ירושלים
תקציר ה-1:1 הדרמטי של בית"ר ירושלים מול בני סכנין/ספורט1

בני סכנין

קשרה של בני סכנין סאהר תאג'י בספק למשחק מחר מול בית"ר ירושלים. בסכנין מצפים לאיצטדיון מלא והאוהדים שידחפו את הקבוצה מודאגים שאם מזג האוויר ימשיך בצורה הנוכחית עד מחר בערב, משטח הדשא יהיה במצב רעוע מאוד. בצד המקצועי, עילאי אלמקייס עשוי להיכלל בסגל אך לא יפתח בהרכב, כשסלבודאן דראפיץ' לא יעשה מהפכות בהרכב ב-11 שפתחו מול מכבי תל אביב. "זה לא סוד מה המשמעות של משחק מול בית"ר עבור הקהל שלנו", אמר שחקן בסכנין, "ברור שמול איצטדיון מלא יהיה לנו קל יותר. בית"ר קבוצה טובה אז יהיה משחק קשה מאוד"

סאהר תאג'י, בני סכנין. מאור אלקסלסי
בספק. סאהר תאג'י/מאור אלקסלסי

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים יוצאת מחר (שבת, 19:30, ספורט2) למשחק חוץ בדוחא, בו כל תוצאה פרט לניצחון תביא לסיום הפנטזיות על פלייאוף עליון והבנה כי הקבוצה במאבקי תחתית עד לסיום העונה. בית"ר עם 22 נקודות בשלב זה, שלוש נקודות ממקום 6, אך רק ארבע נקודות ממקום 13 המוביל לליגה הלאומית.

עדי יונה ערך אתמול אימון חלקי ביומיים האחרונים, כך שרק בסמוך למשחק תתקבל ההחלטה אם ייכלל בסגל. אדי גוטליב נעדר עקב וירוס אתמול, אבל ערך אימון מלא וצפוי לשחק, כשגם ירדן שועה סובל מדלקת קלה, אך אמור להיות כשיר.

מי שייעדרו בוודאות הם טימוטי מוזי ואופיר קריאף הפצועים. גל כהן לא תירגל הרכב כדי לשמור את כל השחקנים במתח, כאשר החלטות יתקבלו גם בהתאם למצב המגרש בדוחא. המשחק ייערך ללא קהל חוץ לבקשת המועדונים והמשטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אדי גוטליב בית"ר ירושלים. דני מרון
צפוי להיות כשיר. גוטליב/דני מרון

טריוויה

* 50 משחקי ליגה נערכו בין הקבוצות, כשבני סכנין מובילה 14:18 בניצחונות ועוד 18 משחקים הסתיימו בתיקו.

* המפגש בסיבוב הראשון הסתיים ב-1:1 - התוצאה האהובה על בני סכנין העונה. מלכת התיקו של הליגה עם 11 משחקים שלא הוכרעו, מתוכם שמונה היו 1:1.

* בית"ר ירושלים הפסידה בשלושת הביקורים האחרונים אצל סכנין ולא ניצחה בששת האחרונים, מאז ה-1:5 בעכו במאי 2017 במסגרת הפלייאוף העליון. הניצחון האחרון בדוחא היה שלושה חודשים לפני כן - 0:2 משערים של איתי שכטר ועידן ורד.

* אלא שכרגע בני סכנין היא קבוצת הבית הגרועה בליגה, עם ניצחון בודד ב-10 משחקים וסך הכול שמונה נקודות. אותו ניצחון הושג מול הירושלמית השנייה הפועל, 1:2 באמצע ספטמבר.

* גל כהן עדיין מחכה לנקודה ראשונה כמאמן בליגת העל. עד כה עמד על הקווים בשבעה משחקים ובכולם הפסיד: פעמיים עם הפועל רעננה, שלוש פעמים כממלא מקום בבית"ר ופעמיים כעת כמאמן ראשי.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: דוחא
קהל: 3233

משחקי המחזור ה-22:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
שבת, 18:30: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
שבת, 18:30: הפועל פתח תקוה - הפועל חדרה
שבת, 19:30: בני סכנין - בית"ר ירושלים (ספורט2)

ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חיפה

שני, 20:00: מכבי נתניה - מכבי תל אביב (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully