וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון "חש ברע באימון" ופונה לבית החולים, ישפיע על עתידו?

מאמנה של קריסטל פאלאס שצפוי להיות מפוטר, "עבר בדיקות רפואיות ומצבו יציב", רגע לפני מה שעשוי להיות המשחק האחרון שלו על הקווים. גלסנר מועמד להחליפו

תקציר: קריסטל פאלאס - צ'לסי 3:1/ספורט1

העונה של קריסטל פאלאס תחת רוי הודג'סון, שהגיע להציל את הקבוצה במרץ של העונה שעברה מירידה, אינה מה שקיוו לה בלונדון. העבודה של המאמן הוותיק ביותר בפרמיירליג אי פעם לא הניבה תוצאות מספקות עבור הקבוצה שנמצאת במקום ה-15 בטבלה, עם 6 ניצחונות בלבד ו-5 נקודות מעל הקו האדום בטבלה. אחרי ההפסד הדרמטי 3:1 לצ'לסי במחזור הקודם, כבר באנגליה דווח על כך שהאנגלי צפוי לאבד את המשרה שלו, אך רגע לפני מסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול אברטון, במועדון הודיעו כי מסיבת העיתונאים לא תתקיים מכיוון "שרוי הודג'סון הובהל לבית חולים במהלך אימון הבוקר".

בקבוצה הרגיעו והודיעו ברשתות החברתיות כי מצבו "יציב" וכי הוא "עובר בדיקות רפואיות נוספות בבית החולים", אך זאת לא הפעם הראשונה שהמאמן בן ה-76 מבהיל את אוהדי הכדורגל האנגלי כשבעבר חש ברע ועבר בדיקות נוספות אחרי אימון שניהל, כשגם במהלך מגיפת הקורונה חשף כי חשש "שהקורונה תסיים לו את הקריירה".

מנג'ר קריסטל פאלאס רוי הודג'סון. GettyImages
מצבו של המאמן האנגלי יציב./GettyImages

על אף הדאגה הרבה לבריאותו של המאמן האנגלי, בקריסטל פאלאס עדיין מתכננים להחליפו בעקבות התוצאות הרעות עם 3 ניצחונות ב-19 המשחקים האחרונים. מי שמיועד להיות המאמן הבא של קבוצת הפרמיירליג הוא מאמנה לשעבר של איינטרכט פרנקפורט, אוליבר גלסנר, שבגרמניה כבר מדווחים שקרוב לסכם את תנאיו ולהצטרף בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully