וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרינגטון נרשם לראשונה העונה בליגה, בראון חוזר במכבי תל אביב

15.2.2024 / 19:10

הפועל ירושלים ויתרה סופית על האפשרות לרשום את הגארד כישראלי העונה, עודד קטש עם סגל זהה לזה שניצח בדרבי: "צריך לבוא קשוחים" (שישי, 13:30)

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.2/ספורט1

משחקי הסיבוב הראשון בליגת העל בכדורסל מתקרבים לסיומם, ומחר (שישי, 13:30) תארח הפועל ירושלים את מכבי תל אביב למפגש הראשון הגדול ביניהן העונה בליגה. שתי הקבוצות נפגשו לפני המלחמה בגמר גביע ווינר, כשירושלים יוצאת עם ניצחון מרשים.

האדומים מגיעים למשחק מהמקום החמישי בטבלה כשבמאזנם שמונה ניצחונות וחמישה הפסדים. מכבי תל אביב מנגד מדורגת במקום השני עם שמונה ניצחונות ושלושה הפסדים. בשל הצפי לארנה מלאה מחר, מבקשים בהפועל ירושלים מבאי המשחק להחנות בחניון הגן הטכנולוגי שיהיה פתוח וחינם לבאי המשחק.

לורנזו בראון מכבי תל אביב לצד ספידי סמית' הפועל ירושלים. ברני ארדוב
עוד מפגש מסקרן ביניהם. בראון מול ספידי סמית'/ברני ארדוב

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים הצליחה הפועל ירושלים לחזור למסלול הניצחונות ביום שני כשגברה על עירוני נס ציונה למרות משחק שהיה רחוק מלהיות מרשים. החבורה של איליאס קאנדזוריס מגיעה למשחק נגד מכבי תל אביב בידיעה שניצחון יבטיח לה ככל הנראה את אחד משלושת המקומות הראשונים בטבלת הסיבוב הראשון, דבר שיעלה אותה לרבע גמר גביע המדינה, בעוד הפסד יסבך אותה בשני המשחקים שנותרו לה עוד להשלים.

אחרי ההודעה שאזרחותו של קאדין קרינגטון לא התקבלה עד לחלון הנבחרת, בקבוצה החליטו לרשום אותו כזר וזה יהיה משחק הליגה הראשון שלו העונה. בכך הוא לא יוכל עוד להירשם כישראלי בעונת המשחקים הנוכחית. הזרים נוספים בסגל הם ספידי סמית', ליוואי רנדולף, כריס ג'ונסון וזאק הנקינס. מחוץ לסגל נותרו ברינטון למאר וג'אקורי וויליאמס.

איליאס קאנדזוריס, מאמן ירושלים: "אנחנו רוצים להראות שאנחנו רוצים את זה יותר מהם. זה משחק ביתי, אנחנו רוצים להגן על הבית שלנו מול האוהדים שלנו. במשחק כזה הטקטיקה פחות חשובה, צריך להקריב, להראות רוח קבוצתית. זה מה שצריך לעשות, ולהינות. זה מאוד חשוב, אנחנו מרגישים שהקהל שלנו מאחורינו, הם השחקן השישי, הם מביאים לנו עוד אנרגיה, אני מקווה שהם יהנו מהמשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני הפועל ירושלים עם המאמן איליאס קאנדזוריס. fiba.com, אתר רשמי
"רוצים להגן על הבית שלנו מול האוהדים שלנו. במשחק כזה הטקטיקה פחות חשובה". קאנדזוריס/אתר רשמי, fiba.com

מנגד, שני ניצחונות שונים לחלוטין היו למכבי תל אביב השבוע. ביום ראשון הצהובים הציגו את אחד המשחקים הטובים שלהם העונה במסגר תהמקומית כשהביסו את הפועל תל אביב בבית עם דקות רבות של כדורסל טוב. יומיים לאחר מכן הגיעה להיכל מנורה עירוני רמת גן, והצהובים שוב הציגו כדורסל לא מרשים למשך 30 דקות, אך ב-10 הדקות האחרונות הכריעו את ההתמודדות.

לורנזו בראון שב לסגל וכך גם בונזי קולסון וחסיאל ריברו, כך שמכבי תל אביב מתייצבת עם סגל זהה לזה שניצח בדרבי ביום ראשון. ווייד בולדווין וג'וש ניבו גם הם בפנים, אנטוניוס קליבלנד, ג'יימס ווב וג'ו תומאסון יישבו בצד.

עודד קטש: "במצב טוב אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים לעשות, קל זה לא הולך להיות. זה מתחיל בהגנה שלנו, להאט אותם, לא לתת להם לרוץ, לא לתת להם לעשות את הנקודות הקלות שהם עושים מריבאונד התקפה, לבוא קשוחים. הראינו בכמה משחקים שכשאנחנו באים מוכנים אנחנו יודעים לעשות את זה. התקפית לשחק נכון מול ההגנה שלהם, לא היה לנו יותר מדי זמן, נקווה שניישם את זה מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully