וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא מלמד: "קיבלנו כאפה, ניערו אותנו, נגיע חדים לדרבי. השחקנים בטירוף"

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 12:28

הפועל חיפה תגיע לקרב העירוני אחרי ההפסד הכואב להפועל ירושלים, מלמד: "נרצה להוכיח שאנחנו שווים נקודות גם מול הגדולות". רוני לוי לא מתרשם מהעומס של מכבי חיפה: "התקופה הכי טובה שלנו הייתה כשהיו לנו שלושה משחקים בשבוע"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל ירושלים 3:2/ספורט1

הריצה הנהדרת של הפועל חיפה נבלמה במחזור החולף עם הפסד סופר דרמטי, 3:2 בבית להפועל ירושלים. שחקניו של רוני לוי הובילה בבטחה 0:2, אבל ספגו פעמיים ממתן חוזז כולל בתוספת הזמן ואיבדו את המקום השלישי להפועל באר שבע. כעת, לאדומים יש דרבי על הראשו וביום ראשון הם יפגשו את מכבי חיפה בתזמון רע מבחינתם, כשהירוקים נמצאים בכושר שיא. רוני לוי ערך היום מסע"ת שבה הוא דיבר בין היתר על המשחק הגדול בראשון.

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
יעצור את הריצה המטורפת של מכבי חיפה? רוני לוי/מאור אלקסלסי

על ההפסד הכואב מול הפועל ירושלים בדקות האחרונות, שהגיע אחרי מהפך, אמר רוני לוי: "זו פעם שנייה שזה קורה לנו. אני את המסקנות שלי הסקתי, והבהרתי גם לשחקנים, כדי שזה לא יחזור. צריך לעשות מעבר חד מהמשחק הזה למשחק הבא, ואנחנו עם הפנים קדימה.

על התוצאות מול הגדולות, למרות העונה הטובה: "זה לא יושב עליי ורואה בזה משהו חריג. הסיבוב הראשון היה פחות טוב מול הגדולות, אבל אנחנו היום קבוצה יותר טובה ממה שהיינו בתחילת השנה, ואני בטוח שגם נגד הגדולות נעשה תוצאות טובות.

"אם אנחנו 5 מחזורים לסיום העונה והבטחנו מקום בפלייאוף העליון, זה הישג נהדר מבחינתנו. דרבי זה משחק חשוב מאוד, מול הקבוצה שבמקום הראשון, נבוא בגישה חיובית בניסיון לנצח.

"לכל משחק יש את ההתפתחות שלו. המשחק מול מכבי חיפה בדרבי הראשון התפתח בצורה הכי קשה עם שער שספגנו בדקה ה-2, ורדפנו אחריהם. היינו במשחק, אבל התוצאה לא שיקפה את מה שקרה במשחק. ננסה לשחק חיובי, ושהמשחק הפעם יתפתח אחרת. נבוא בלי רגשות נקמה או נחיתות. תהיה אווירה טובה, עם הרבה קהל, וננסה לשמח את האוהדים שלנו.

"עומס למכבי חיפה? אנחנו עברנו את התקופה הכי טובה שלנו כשהיו לנו שלושה משחקים בשבוע. אני מתעסק רק בקבוצה שלי, ונעשה את המחשבות שלנו, ורק בזה אנחנו מתרכזים.

"מתחילת השנה אנחנו משחקים עם שחקנים התקפיים, והמסר שלי הוא לתקוף. לפעמים המשחק כופה עליך להתגונן יותר ולצאת להתקפות מעבר, נצטרך לעשות התאמות.

עוד בוואלה!

גם מהיכולת וגם מיואב כץ: הפועל חיפה מאוכזבת לפני הדרבי

לכתבה המלאה
גיא מלמד הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
הזדמנות טובה לכפר על ההפסד הכואב. מלמד/מאור אלקסלסי

"לשמחתי, גיבשנו סוג של סגל וקבוצה מלוכדים, והם די ביחד. התחושה הייתה מאכזבת מאוד אחרי המשחק הקודם, אבל איך אומרים בכדורגל? טוב שיש את המשחק הבא, ודרבי זה על הבמה הכי גדולה

"יש לנו הרבה מטרות העונה, לסיים כמה שיותר גבוה, להצליח בגביע, שגיא (מלמד) ישבור את השיאים שלו, ובטח שדרבי הוא משחק שיוכל להוציא מהשחקנים את המקסימום".

מועמדות לנבחרת? "יש לנבחרת מאמן מצוין, מנהל מקצועי מצוין, שניהם חברים שלי, וכשיבוא היום ואם ידברו עליי כמועמד, נדבר".


גיא מלמד: "יש לי חוזה לעוד שנה ואני מאושר בהפועל חיפה, מרוכז בעבודה. מחמיא לי ההתעניינות. נעשה חושבים בסוף השנה, אבל בינתיים אני מאוד נהנה פה. אסיים את העונה פה, ובכדורגל כל דבר יכול לקרות. אבל כרגע שום דבר לא מעניין אותי מחוץ מהדרבי.

"אין לנו ברירה אלא לאסוף את עצמנו ולבוא הכי חדים שיכולים. אני לא אהבתי שבסיבוב הראשון לא לקחנו אף נקודה מול הגדולות, אנחנו שווים נקודות, ונרצה להוכיח את זה. כשאנחנו משחקים טוב והתקפי, הקהל בא יותר ויותר, וזה חשוב לנו. המקום השלישי בהישג יד, אנחנו צמודים לבאר שבע, וכל אחד רוצה להשיג גם הישג אישי. כולנו בטירוף, ורוצים את זה, ולא מורידים רגל מהגז. במשחק הקודם קיבלנו סוג של כאפה על צניעות. ניערו אותנו טוב, ונגיע חדים לדרבי.

"כיף להיות גבוה בדירוג של מלכות השערים, ורק שיימשך ככה. אני רוצה להגיע כמה שיותר רחוק וכמה שיותר גבוה. נבחרת? חלום. אם יזמינו אותי כמובן שאשמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully