וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מהיכולת וגם מיואב כץ: הפועל חיפה מאוכזבת לפני הדרבי

13.2.2024 / 9:10

אחרי ההפסד הדרמטי להפועל ירושלים, ולפני המפגש מול מכבי חיפה, הפועל חיפה מתוסכלת מהמפלה ומהסגל הדל: "עכשיו חשוב שלא נשקע"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל ירושלים 3:2/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל חיפה אחרי ההפסד הדרמטי 3:2 להפועל ירושלים. בסיום המשחק נראו השחקנים שפופים מאוד כאשר גם הקהל בא בטענות, בעיקר על החילופים של לירן סרדל ואיתי בוגנים שבמקומם נכנסו פליפה סנטוס ואיתמר נוי.

אחרי שירדו להפסקה ביתרון כפול, בהפועל חיפה כבר ראו כיצד הם מגיעים לדרבי עם חמש נקודות פער ממכבי חיפה בלבד, אלא שייתכן שהתחושה שהמשחק כבר בכיס שלהם והמחשבה על המשחק הבא היו בעוכריה של הקבוצה, שבמחצית השנייה הציגה יכולת מאכזבת, בלשון המעטה.

ינון אליהו הפועל חיפה. ברני ארדוב
היו יכולים להיות קרובים מאוד למקום הראשון. הפועל חיפה/ברני ארדוב

גם המאמן רוני לוי הודה בסיום שייתכן והחילופים היו מאוחרים או לא נכונים, אבל כמובן ינסה ינסה להרים את שחקניו לקראת הדרבי. "אנחנו עדיין בעונה מטורפת מבחינתנו", אמר שחקן בקבוצה, "וזה מה שחשוב שנחדיר לעצמנו כדי שלא נשקע. ברור שזה מאכזב וברור שזה מסתכל אבל כמו שעשינו מהפכים לצערנו זה יכול לקרות הפוך".

גורמים בקבוצה שוב הדגישו את העובדה שבחלון ההעברות של ינואר הבעלים יואב כץ לא נתן את החיזוק שהצוות המקצועי דרש ושוב גם אתמול היה ניכר שיש הבדל גדול מאוד בין שחקני ההרכב לשחקני הספסל, מה שמקשה על רוטציות וכן על חילופים תוך כדי משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully