וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן: "המשחק בסכנין קריטי. יונה ינסה להתאמן ונראה"

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 11:05

בית"ר תנסה להשיג ניצחון בדוחא אחרי שלושה משחקים מתסכלים, הכוכב הצעיר בספק. כהן שלח מסר לשחקניו: "המחליפים מול חיפה סיפקו לי הרבה חומר למחשבה"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק הקשה שמצפה לה בדוחא ביום שבת נגד בני סכנין היריבה הגדולה. הקבוצה מגיעה למשחק הזה אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון ומצבה בטבלה לא מזהיר, גם בגלל הפחתת הנקודות, כאשר רק ארבע נקודות מפרידות בינה לבין הקו האדום. טימו מוזי הפצוע ייעדר בשבת, כאשר עדי יונה סובל מרגישות והוא בספק.

גל כהן מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
ישיג ניצחון בכורה כמאמן בית"ר? גל כהן/דני מרון

לקראת המשחק אמר המאמן: "אני חושב שהמשחק נגד סכנין הוא הכי חשוב, כמו הקלישאות של גמר גביע. יש חשיבות גם לקהל שלנו. גם כשהפסדנו הם עודדו והם יחסרו לנו בדוחא. רוצים לשמח את הקהל שלנו ויודעים את החשיבות והמשמעות. כל ניצחון זה שמיים וארץ עכשיו".

"הטבלה מאוד צפופה, גם למטה וגם למעלה", הוסיף כהן, "אנחנו במצב דומה לשאר הקבוצות בליגה, לכן זה משחק קריטי לדעת אם אנחנו הולכים קדימה או צריכים לשנות דיסקט".

על ההכנות למשחק אמר: "בגלל שמזג האוויר סוער והמגרש בסכנין לא תמיד תענוג אנחנו מכינים אלטרנטיבות. נצטרך לראות את מצב המגרש. לא אתרגל הרכב, רק שנגיע לשם ונראה את התנאים נקבל את ההחלטה,לכן כל השחקנים צריכים להיות מוכנים. המחליפים נתנו לי חומר למחשבה מול חיפה לקראת המשחק הקרוב".

על הפצועים אמר: "יונה ינסה להתאמן, הוא קיבל מכה באותו ספק פנדל, הוא לא עשה הצגה. מסתכלים קדימה, נראה איך הוא יעבור את האימונים הקרובים. טימו (מוזי) מאוד משמעותי בשבילנו אבל יש פה סגל טוב ושחקנים שרוצים לקחת את ההזדמנות, סומך עליהם שיביאו את הנקודות".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

אחרי המשחק מול סכנין מצפים לבית"ר מפגשים מול מכבי נתניה (בית), הפועל באר שבע (חוץ), מכבי תל אביב (בית) ומכבי פתח תקוה (חוץ) במסגרת המאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully