וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד כבר מתכננת טקס פרידה מפואר מלוקה מודריץ'"

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 10:33

דיווח: זוכה כדור הזהב לשעבר יעזוב אחרי 12 שנים במועדון ואחרי שמעמדו נשחק מאוד העונה. הבלאנקוס שוקלים להודיע על כך מראש כדי להתכונן לפרידה ממנו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.12/ספורט1

בעשור האחרון, ריאל מדריד התרגלה להיפרד מאגדות בקיץ. בנזמה עזב בקיץ האחרון, קאסמירו עזב וגם כמובן כריסטיאנו רונאלדו. הסמל הבא בתור שיעזוב בקיץ הקרוב הוא ככל הנראה לוקה מודריץ'. כוכב העל הקרואטי נמצא בעונת החוזה האחרונה שלו ועל פי דיווחים בספרד, הבלאנקוס לא מתכוונים להאריך את חוזהו.

למרות שחתם על הארכת חוזה בשנה שעברה בגיל 38, מתוך אמונה ביכולתו להתמודד שוב על דקות משחק בקבוצה הבוגרת, תפקידו של לוקה מודריץ' בריאל מדריד השתנה מאז תחילת העונה. נכון לעכשיו, הוא פתח רק ב-15 מתוך 35 משחקי הקבוצה, וזאת למרות פציעות של שחקני מפתח אחרים בקישור. לפי דיווחים שמגיעים מספרד, ריאל מדריד מתכוונת להודיע בקרוב שזו תהיה השנה האחרונה של מודריץ', וזאת כדי לארגן ולתכנן טקס פרידה חגיגי עבורו.

לוקה מודריץ', שחקן ריאל מדריד. Angel Martinez, GettyImages
עונה אחרונה ככל הנראה בריאל מדריד. מודריץ'/GettyImages, Angel Martinez

מודריץ', זוכה כדור הזהב לשעבר, דחה כבר הצעות מערב הסעודית ולא ברור אם הוא יחליט לעבור לנסיכות בעונה הבאה, כמו כוכבים רבים אחרים, כמו גם חבריו לקבוצה לשעבר - רונאלדו ובנזמה, או שהוא יעדיף לפרוש מכדורגל. אלא שבריאל מדריד, הוא כנראה לא ישחק בעונה הבאה ויפנה את הבמה לקשרים הצעירים שהוחתמו כמו קמאבינגה, טשואמני ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully