וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה את שחקן דטרויט אחרי שהיכה שחקן פיניקס לפני המשחק

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 10:00

אייזיאה סטיוארט נעצר אחרי שהיכה את דרו יובנקס, הפיסטונס זועמים על תגובת הנהלת פיניקס. במהלך המשחק הסוער דווין בוקר הורחק: "זה בולשיט"

"אורח בהפתעה" עם תומר גינת בתכנית "דריבל"/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

סערה ב-NBA אחרי תקרית אלימה חריגה: סנטר דטרויט פיסטונס, אייזיאה סטיוארט, נעצר בגין תקיפה הלילה (בין רביעי לחמישי), לאחר שהיכה באולם את סנטר פיניקס סאנס, דרו יובנקס, מספר שעות לפני שהקבוצות שיחקו.

משטרת פיניקס מסרה כי סטיוארט שוחרר ממעצר. השחקן לא היה רשום למשחק בגלל נקע בקרסול. יובנקס שיחק, וסיים עם 6 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-18 דקות בניצחון של הסאנס 100:116 .

אייזיאה סטיוארט, סנטר דטרויט פיסטונס לאחר העימות עם לברון ג'יימס. Nic Antaya, GettyImages
כבר ניסה בעבר לתקוף את לברון. סטיוארט/GettyImages, Nic Antaya
שחקן דטרויט פיסטונס אייזיאה סטיוארט מתעמת עם דריימונד גרין. Ezra Shaw, GettyImages
חם מזג. סטיוארט/GettyImages, Ezra Shaw

יובנקס אמר לפני המשחק שהמריבה התרחשה כשהוא נכנס לאולם. הוא אמר שהתחיל ויכוח, והם נצמדו בתנועות מאיימות חזה אל חזה לפני שסטיוארט שלח לעברו אגרוף. האבטחה התערבה, ויובנקס הבהיר שהוא כשיר לשחק, על אף שהמשטרה טוענת שהוא סבל מפציעה קלה.

"המתקפה על דרו יובנקס הייתה ללא התגרות, ומעשי אלימות כגון זה אינם מתקבלים על הדעת", נאמר בהצהרה של הסאנס. "אנו תומכים באופן חד משמעי בדרו, ונמשיך לעבוד עם רשויות אכיפת החוק המקומיות וה-NBA".

הפיסטונס הודיעו שהם מודעים לתקרית. "אנחנו בתהליך של איסוף מידע על מה שקרה ומה גרם לעימות, ומגיבים ל-NBA ולרשויות המקומיות", אמרו בקבוצה. מאמן הפיסטונס, מונטי וויליאמס, שפוטר על ידי פיניקס בסיום העונה שעברה, אמר שהוא חושב שהסאנס לא היו צריכים למהר לצאת בהצהרה שכזאת. "העניין הוא לקבל את כל המידע. הנהלת ה-NBA תעשה חקירה", אמר וויליאמס. "מבחינתי לבוא לכאן ולצאת בהצהרה יהיה חסר אחריות. אני יודע שהסאנס אמרו שלא הייתה התגרות לפני כן - אני חושב שזה חוסר אחריות, ללא ספק. הם לא באמת יודעים. יש זמן לאיסוף המידע, ואז אפשר לצאת בהצהרה".

סטיוארט, שחקן חם מזג לכל הדעות, היה מעורב בעימות על המגרש עם לברון ג'יימס של הלייקרס ב-2021 שגרמה להשעיה שלו לשני משחקים ושל ג'יימס למשחק אחד. "מצער מה שקרה לפני המשחק, אמורה להיות אחווה", אמר קווין דוראנט, "אבל אני גם מבין, החבר'ה לפעמים נכנסים לכל מיני עניינים. אנחנו מנסים להימנע מזה בליגה, מקווה שנוכל להתקדם. כולנו תומכים בדרו".

דרו יובנקס, קווין דוראנט, שחקני פיניקס סאנס מול דטרויט. Christian Petersen, GettyImages
יובנקס עלה לשחק, למרות ה"פציעה"/GettyImages, Christian Petersen
מאמן פיניקס פרנק ווגל מוחה אחרי ההרחקה של דווין בוקר. Christian Petersen, GettyImages
מאמן פיניקס פרנק ווגל מוחה אחרי ההרחקה של דווין בוקר/GettyImages, Christian Petersen

במהלך המשחק הורחק דווין בוקר אחרי שספג שתי עבירות טכניות מהירות ברבע הראשון. קווין דוראנט סבור שההרחקה קשורה לתקרית האלימה שהתרחשה לפני המשחק. "השופטים לא רצו שהדברים יידרדרו, הם חשבו שזה עלול להסלים", המשיך דוראנט. "אנחנו פשוט מנסים לצאת לשם ולדבר עם המשחק שלנו. ראיתם את זה בשלב מוקדם. הם ניסו פשוט להודיע לנו שהם הולכים לשלוט במשחק. אני יכול להבין את זה. אני יכול לראות את זה מנקודת המבט שלהם, אבל אני פשוט חושב שזה היה טכנית מהירה מדי, שתיהן".

על פי המאמן פרנק ווגל, "הם פשוט אמרו שהם ביקשו ממנו להפסיק עם כל התלונות שלו, הוא אמר עוד משהו ואז הם פשוט הרחיקו אותו... פשוט פאקינ מגוחך. זה היה בולשיט, להוציא את הכוכב מהמשחק בגלל דבר כזה. אני רואה כל לילה דברים הרבה יותר גרועים מזה. זה חסר תקדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully