וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון המבהיל, הגיבור והתעלומה: צפו בירי ב"חגיגות" בקנזס סיטי

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 9:18

הרוגה אחת (שדרית רדיו) ו-22 פצועים (רבים מהם ילדים) בתקרית הירי, המשטרה עדיין חוקרת: "חגיגות סופרבול כבר לעולם לא יהיו אותו דבר"

תקרית הירי בעיר קנזס סיטי במצעד הניצחון/רויטרס

משטרת קנזס סיטי הודיעה רשמית שאישה אחת נהרגה ועוד 22 נפצעו מירי במהלך תהלוכת הניצחון בעיר אתמול בלילה (חמישי) אחרי הזכייה של קבוצת הפוטבול קנזס סיטי בסופרבול. ההרוגה היא ליסה לופס, אמא לשניים, 44, שדרית בתחנת רדיו מקומית. המשטרה עיכבה שלושה חשודים, אבל אף אחד מהם לא נעצר. מהמשטרה נמסר שהשלושה נחקרים בקשר לירי, אבל עדיין לא נמצא המניע מאחורי התקרית. לא ברור האם חגיגות הסופרבול היו הסיבה לירי מלכתחילה ובצורה מכוונת ומתוכננת מראש, או שהתקרית האלימה התפתחה באירוע. הרשויות אף פנו לציבור בבקשה לספק מידע.

הצילומים הקשים

המעגל שנוצר

האימה: נשמעות יריות, וכולם בורחים

אחד מבתי החולים אישר שהוא טיפל ב-12 פצועים, 11 מהם ילדים, אבל אף אחד מהם לא בסכנת חיים. בית חולים אחר דיווח שהוא מטפל בשמונה פצועי ירי, שניים במצב אנוש (אף אחד מהם לא בין הגילאים 6 ל-15), ועוד ארבעה פצועים לא מירי. "חגיגות סופרבול לעולם לא יהיו אותו דבר", כתבה בריטני מהומס, בת זוגו של כוכב הקבוצה פטריק מהומס, שכתב "קנזס סיטי, מתפלל לשלומך".

שחקני קנזס סיטי צ'יפס, שזכו בתואר שנה שנייה ברציפות, נראו המומים, כשהמאמן אנדי ריד נראה מחבק נער ומנסה להרגיע אותו, וכוכבי הקבוצה טיפלו גם הם בנפגעי ההלם ושהו לצדם.

ההרוגה

פול קונטרראס, שהתנפל על אחד החשודים בירי ונאבק עמו, סיפר ש"הוא ניסה לברוח, אבל נאבקתי בו, הלכנו מכות, והוא ניסה לקום ולהימלט". בתו שהייתה איתו עזרה לו במאבק והרחיקה את האקדח, והאב וסבתו כבר הוגדרו כ"גיבורי היום" על אומץ לבם. עם זאת, כאמור, התקרית עדיין נחקרת.

  • עוד באותו נושא:
  • קנזס סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully