וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה גער בשחקני פ.ס.ז' במחצית, אמבפה קבע שיא חדש

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 0:28

מרקיניוס טען כי המאמן "כמעט תלש לנו את האוזניים" - והביא לשינוי בחצי השני מול סוסיאדד. הכוכב הפך לראשון שכובש בעשרה משחקי בית רצופים באלופות

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.2/ספורט1

פריז סן ז'רמן עשתה הערב (רביעי) צעד גדול אל עבר רבע גמר ליגת האלופות, כשניצחה בביתה 0:2 את ריאל סוסיאדד. אלופת צרפת לא שכנעה במחצית הראשונה, אך בשנייה נהנתה משערים של קיליאן אמבפה (58) ובראדלי ברקולה (70), כדי להשיג לעצמה מקדמה לקראת הגומלין ב-5 במרץ.

אמבפה כבש את שערו ה-44 בליגת האלופות (ב-68 משחקים, לצד 26 בישולים) - שווה ערך למוחמד סלאח ודידייה דרוגבה, במקום ה-13 בכל הזמנים, ואחד יותר מניימאר. על הדרך, הפך לשחקן הראשון בתולדות המפעל שכובש בעשרה משחקי בית רצופים בליגת האלופות.

"כבשנו ברגעי מפתח, כך שאנחנו מרוצים מהמשחק הראשון", אמר הכוכב הצרפתי. "עדיין יש לנו עבודה. היינו צריכים יותר טובים יותר במחצית הראשונה, אבל זה רק מהתהליך. הדבר הכי חשוב בגומלין יהיה להראות איכויות עם הכדור, כדי שנוכל לפגוע בסוסיאדד בחלק הקדמי".

מרקיניוס סיפר כי השינוי הגיע עם השטיפה שעברו השחקנים על ידי לואיס אנריקה במחצית: "הוא כעס מאוד, וזה טוב, כמעט תלש לנו את האוזניים. הוא תמיד אומר לנו את האמת וזה חשוב עבור הקבוצה הזאת. הוא דרבן אותנו ונתן לנו מה שצריך כדי למחצית השנייה. ידענו שיהיה לנו קשה, ויצאנו למחצית השנייה בגישה אחרת".

מנגד, סוסיאדד לא מאבדת תקווה. מיקל מרינו אמר: "אנחנו אופטימיים. בבית, עם הקהל שלנו, אני חושב שיש לנו סיכוי. נצטרך להיות יעילים ולנצל מצבים, דבר שלא ממש עשינו לאחרונה, אבל עם הקהל שלנו זה אפשרי. אנחנו מרוצים מהיכולת שלנו, אבל נגד יריבה כל כך חזקה אסור לבצע טעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully