וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל נשאל על עתידו בבאיירן מינכן, המסע"ת כמעט פוצצה. צפו

המאמן ספג עוד מפלה ונשאל כמה פעמים אם הוא מוטרד לגבי עתידו וענה בכעס עד שהדובר התערב. ב"בילד" הכריזו: "קרובה להדחה - באיירן מינכן לא מסוגלת לנצח יותר! אזעקת צבע אדום עבור המאמן"

תקציר: באייר לברקוזן - באיירן מינכן 0:3/ספורט1

61 אחוזי החזקה בכדור ו-16 איומים על השער, לא הספיקו הערב (רביעי) לבאיירן מינכן כדי לנצח את לאציו - אפילו לא הספיקו לה בשביל לכבוש. הבווארים נכנעו 1:0 במה שהיה ההפסד הראשון שלהם ליריבה איטלקית אחרי 13 שנה.

באיירן לא בעטה למסגרת אפילו פעם אחת ובקושי סיכנה. ההפסד הזה הגיע אחרי התבוסה לבאיירן לברקוזן במשחק העונה בבונדסליגה ותומאס טוכל סופר כבר 10 הפסדים ב-43 משחקים על הקווים. לשם השוואה, יוליאן נאגלסמן שעמד על הקווים לפניו, הגיע ל-10 הפסדים ב-84 משחקים. ב"בילד" הכריזו על "אזעקת צבע אדום עבור טוכל, ההדחה בשמינית הגמר קרובה", וכתבו: "באיירן מינכן לא מסוגלת לנצח יותר! פשיטת רגל מול לאציו האאוטסיידרית".

טוכל אמר בסיום: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב מאוד וגם הגענו למצבים. בחצי השני איבדנו מומנטום וריכוז, אני לא יודע מדוע. עשינו הכל כדי להפסיד את המשחק הזה, והוא היה בידיים שלנו. בשלב מסוים גם הפסקנו להאמין. ביצענו המון טעויות אישיות".

טוכל נשאל על ידי אחד הכתבים האם הוא חושש למשרה שלו בבאיירן וענה "לא". הכתב לא ויתר ושאל אם הוא חושב שהוא המאמן המתאים לבאיירן מינכן. טוכל התעצבן וענה: "אשמח לדבר על המשחק. שאלת אותי ועניתי שלא". בשלב הזה הדובר של באיירן מינכן התערב וביקש מהכתב להפסיק לשאול את טוכל שאלות על עתידו.

השאלות שטוכל ניסה להתחמק מהן

מאמן באיירן מינכן, תומאס טוכל. רויטרס
שבוע קשה. טוכל/רויטרס

הפעם האחרונה שבה באיירן לא בעטה למסגרת בליגת האלופות, הייתה בשמינית הגמר ב-2019 נגד ליברפול. זו הפעם הראשונה והאחרונה ב-13 השנים האחרונות בה הבווארים לא עלו לפחות לרבע הגמר - האם ההיסטוריה תחזור על עצמה?

בתום המשחק אגב, באיירן פרסמה הודעה רשמית בה היא התלוננה שדאיו אופמקאנו ספג קריאות גזעניות באולימפיקו, וגינתה אותן.

תומאס מולר שאחרי התבוסה ללברקוזן רתח על הגישה של חבריו לקבוצה, דווקא היה אופטימי הפעם: "מנקודת המבט שלי, במחצית הראשונה הראינו שאנחנו מסוגלים לקום מההפסד ביום שבת. היינו צריכים להוביל במחצית הראשונה. כשמדברים על תגובה, זה לא תמיד מתבטא בתוצאות. אני מדבר על הגישה שלנו והיא הייתה טובה".

מולר הוסיף: "בקושי אפשרנו ללאציו להגיע למצבים ובצד השני פספסנו כמה הזדמנויות. במחצית הראשונה היו לנו שלושה מצבים של שער - אם אתה מגיע לכמות כזו בתוך הרחבה, במשחק חוץ באולימפיקו בליגת האלופות, אתה חייב לכבוש".

הארי קיין שהחמיץ מצב מצוין בדקה ה-7, סיכם: "זה היה שבוע קשה. התחלנו טוב הערב, היו לנו כמה מצבים מצוינים - לי, למוסיאלה ולקימיש - במשחקים מהסוג הזה יש רגעים גדולים ולא הצלחנו 'לקחת אותם'. המחצית השנייה שלנו הייתה מאכזבת. שיחקנו בה עם פחות אנרגיה ופחות ביטחון ואיבדנו יותר מדי כדורים. אנחנו עדיין יכולים לבצע מהפך בבית".

שחקן לאציו, צ'ירו אימובילה. Danilo Di Giovanni, GettyImages
"הפלופ של דורטמונד, צ'ירו אימובילה, הכריע"/GettyImages, Danilo Di Giovanni

בתקשורת הגרמנית דאגו להזכיר ש"הפלופ של דורטמונד, צ'ירו אימובילה, הכריע מהנקודה הלבנה". האיטלקי אמר בסיום: "משחקים כאלה, מול האוהדים האלה - בדיוק על דברים כאלה אנחנו חולמים כילדים. ידעתי שניתן הכל, רצינו לספק ערב נהדר עבור הקהל ועשינו זאת. חבל שלא ניצלנו את כל ההזדמנויות שלנו, בעיקר לקראת הגומלין, אבל זה טוב. ידענו שגם אם יש לנו רק 10 אחוז סיכוי לנצח, ניתן את הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully