וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי דניאל על אי-זימונו של אור קורנליוס: "זה בגלל שהוא לא בא בקיץ"

מנהל נבחרת ישראל סיפר ל-103FM: "אי אפשר לתת פרס על התנהגות של שחקן שבוחר לא להגיע, אך הדלת לא סגורה" - זאת בניגוד לג'ון דיברתולומאו

פרומו לכתבת מיקי ברקוביץ' חוגג 70/צילום: יותם רונן עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

מנהל נבחרת ישראל מוטי דניאל התראיין הערב (רביעי) בתכנית הספורט של רדיו 103FM לקראת צמד המשחקים מול סלובניה ופורטוגל בפתיחת מוקדמות היורובאסקט.

על היעדרותו של ג'ון דיברתולומאו אמר: "הוא לא רצה לבוא. אני יודע שהוא מרגיש פצוע, הוא רוצה לנוח, שזה זמן טוב בשבילו למנוחה, אבל זה לא באמת משנה לי למה לא". כשנשאל האם הגארד של מכבי תל אביב צפוי לשוב לנבחרת, השיב דניאל: "אני מניח שלא".

על כך שאור קורנליוס, אחד משחקני ההגנה הטובים בכדורסל הישראלי, לא זומן, אמר דניאל: "אי אפשר להתעלם מזה שהוא לא נמצא בסגל כרגע בגלל שהוא לא בא בקיץ, אי אפשר לתת פרס על התנהגות של שחקן שבוחר לא להגיע. אבל אני לא חושב שאצלו הדלת סגורה לתמיד, יחליטו בבוא העת. כרגע, בנקודת הזמן הזו, חשבנו שפחות מתאים שהוא יהיה".

לבסוף, על ההכנות לקראת המשחקים אמר: "זה ללא תקדים הקושי הזה, כי המפגש הראשון שלנו הוא בשדה התעופה. יותר מזה, ערב קודם, יומיים קודם, כל השחקנים של הסגל משחקים. זאת אומרת שאם יש מישהו שחס וחלילה נפצע פציעה קטנה, אנחנו יכולים לקבל הודעה ביום ראשון בערב שמישהו לא יכול לנסוע איתנו ביום שני בבוקר ולהביא חלופי. אין מה להישען על דברים אחורה שעשו בעבר, הרבה יצטרכו להיות חדשים. אני לא רואה בזה, עם כל הקושי, איזשהו תירוץ או סיבה למשחקים פחות טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully