וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן הביסה 0:3 את ראן, צמד ללופטוס צ'יק. 1:1 לרומא בהולנד

האנגלי חגג בסן סירו בפלייאוף הליגה האירופית עם נתון שלא נראה מאז קאקה. תיקו לג'אלורוסי מול פיינורד, שני שערים בתוספת בין שחטאר למארסיי, גלאטסראיי ניצחה בתוספת הזמן ובראגה הובכה

תקציר: מילאן - ראן 0:3/ספורט1

אחרי שהשבוע הראשון בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות הגיע לסיומו, הערב (חמישי) חזרה לפעילות גם הליגה האירופית עם המשחק הראשון בשלב הפלייאוף. מילאן הביסה את ראן, רומא ופיינורד נפגשו שנה שלישית ברציפות ונפרדו בתיקו, גלאטסראיי השיגה ניצחון דרמטי בתוספת הזמן ושחטאר דונייצק ומארסיי סיפקו דרמה משלהן בדקות הסיום.

שחקני מילאן חוגגים. רויטרס
ערב מהנה בסן סירו. שחקני מילאן חוגגים/רויטרס

מילאן - ראן 0:3

הצגה של מילאן בסן סירו והיא עם רגל וחצי בשלב הבא. גיבור המשחק היה רובן לופטוס צ'יק, שהבקיע צמד חריג מבחינתו. השער הראשון הגיע בנגיחה בדקה ה-32, והשני בדקה ה-48, גם כן עם הראש, בריבאונד מקרוב אחרי שהשוער הוותיק סטיב מנדאנדה הדף ניסיון של סימון קיאר. בכך האנגלי הפך לשחקן מילאן הראשון שכובש במשחק נוקאאוט אירופי מאז קאקה ב-2007. רפאל לאאו הבקיע את השלישי חמש דקות לאחר מכן, ובכך סיים בצורת של חמישה משחקים ללא שער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בתקציר התיקו בין פיינורד לרומא

תקציר: פיינורד - רומא 1:1/ספורט1
רומלו לוקאקו, שחקן רומא. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
העביר את ההכרעה לאיטליה. לוקאקו/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

פיינורד - רומא 1:1

במאי 2022 האיטלקים גברו על ההולנדים בגמר הקונפרנס ליג, ואשתקד הדיחו אותם ברבע גמר הליגה האירופית אחרי שכפו הארכה בדקה ה-89 וניצחו בה. פיינורד ניסתה לעשות הערב צעד ראשון בדרך לנקמה, אך היא תצטרך להשיג תוצא טובה באולימפיקו כדי להשלים זאת. איגור פאישאו סידר למקומיים יתרון דקה לתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, אך רומלו לוקאקו איזן עבור הסגנית מהעונה שעברה וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-67. אחרי הפסד הבכורה כמאמן רומא בשבת נגד אינטר, דניאלה דה רוסי נמנע מהפסד שני ברציפות.

שחקני שחטאר דונייצק חוגגים. FABIAN BIMMER/AFP, GettyImages
השיגו תיקו ברגע האחרון. שחקני שחטאר חוגגים/GettyImages, FABIAN BIMMER/AFP

שחטאר דונייצק - מארסיי 2:2

ללא סתיו למקין ובלי מגרש ביתי, האוקראינים חילצו תיקו במשחק שאירחו בהמבורג וכעת הם יצטרכו להפתיע בוולודרום כדי להעפיל לשמינית הגמר. פייר אמריק אובמיאנג הבקיע לצרפתים בדקה ה-64 אך היתרון החזיק ארבע דקות בלבד, עד לשוויון של מיקולה מאטביינקו. אילימאן אנדיאייה חשב שהמילה האחרונה הייתה שלו עם שער בדקה ה-91, אך הכתומים השיגו את ה-2:2 משער של אגינלדו שתי דקות לאחר מכן.

קרם דמירבאי, שחקן גלאטסראיי. OZAN KOSE/AFP, GettyImages
משחק סוער באיסטנבול. דמירבאי/GettyImages, OZAN KOSE/AFP

גלאטסראיי - ספרטה פראג 2:3

ניצחון דרמטי לטורקים במשחק הביתי באיסטנבול, אך עדיין הכל פתוח לקראת הגומלין בצ'כיה. מאורו איקרדי בישל לקרם דמירבאי את השער הראשון בדקה ה-19, ושתי דקות מפתיחת המחצית השנייה אנג'לו פרסיאדו איזן עם בעיטה מרחוק. לדיסלאב קרייצ'י הבקיע שער עצמי שקבע 1:2 טורקי בדקה ה-61, אך דקה לאחר מכן המארחת נותרה בעשרה שחקנים כשוויקטור נלסון מנע משחקן יריב מצב הבקעה ודאי. פראג ניצלה את היתרון המספרי ויאן קוכטה השווה בדקה ה-65, אך היא בעצמה נשארה בעשרה שחקנים כשמאתיי רינס הורחק (80) ואיקדי כבש את שער הניצחון בדקה ה-91.

שחקני קרבאח חוגגים. MIGUEL RIOPA/AFP, GettyImages
הפתיעו בפורטוגל/GettyImages, MIGUEL RIOPA/AFP

בראגה - קרבאח 4:2

בעוד ספורטינג ליסבון ובנפיקה ניצחו, הפורטוגלית השלישית במפעל הובכה בביתה מול היריבה מאזרבייג'אן. האורחת חגגה בדרך לתוצאה המפתיעה של הערב והיא מתקרבת לשער הבא, כשאת המופע מוביל עבדללה זוביר הצרפתי. אקס בית"ר ירושלים והפועל תל אביב מרקו ינקוביץ' הבקיע את הראשון בפנדל (21), ולאחר השוויון של סימון באנזה (44), זוביר כבש פעמיים (54 ו-69) ובין לבין בישל ליאסין בנזיה (65). ז'ואאו מוטיניו צימק עם פנדל בדקה ה-90, אך בראגה תצטרך מהפך גדול בשביל להמשיך את העונה האירופית.

בדרך לשלב הבא: צפו ב-1:3 של ספורטינג ליסבון על יאנג בויז

תקציר: יאנג בויז - ספורטינג ליסבון 3:1/ספורט1

צפו בתקציר ה-1:2 הדרמטי של בנפיקה על טולוז

תקציר: בנפיקה - טולוז 1:2/ספורט1

משחקים נוספים:

יאנג בויז - ספורטינג ליסבון 3:1
לספורטינג: אורל אמנדה (ע', 31), ויקטור גיוקרש (פ', 41), גונסאלו אינאסיו (48). ליאנג בויז: פיליפ אוגריניץ' (42), מוחמד עלי קמארה הורחק (89)

בנפיקה - טולוז 1:2
לבנפיקה: אנחל די מריה (פ' 68, פ' 90+8), לטולוז: מיקל דסלר (75)

לאנס - פרייבורג 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully