וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איהאב גנאים: "היו לי שש הצעות, אבל רציתי רק להפועל תל אביב"

הקשר שנחת בחודורוב לפני כמה שבועות, התאקלם במהרה: "שמחתי כשאבוקסיס הגיע כי אני חושב שהוא המאמן שיוכל לשדרג אותי"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

איהאב גנאים סיים את דרכו באקטובה הקזחית לפני כמה שבועות ואחרי שהיה מחוזר על ידי כמה קבוצות בליגת העל, חתם בהפועל תל אביב לעונה וחצי. היום (רביעי) הקשר שגדל בבני סכנין ושיחק בה לאורך מרבית הקריירה, התראיין לאתר הרשמי של הפועל תל אביב.

"בהתחלה המחשבה לחזור לארץ לא הייתה בכלל על הפרק", סיפר גנאים בן ה-27, "כשהתחלתי לקבל הצעות עם פתיחת חלון ההעברות התחלתי לשקול אותן. היו שש הצעות ששקלתי, אבל אז הגיעה ההצעה מהפועל. אמרתי לסוכן שלי שאני לא רוצה לשקול שום הצעה ואני רוצה שנסגור בהפועל. זה מועדון גדול שתמיד רציתי להיות בו".

מאז שחתם, גנאים רשם הופעות בכל חמשת המשחקים ששוחקו מאז, כשבמצטבר שיחק את מרבית הדקות. "כולם במועדון קיבלו אותי בצורה מדהימה, בלי יוצא מהכלל. האמת שכמעט ולא הרגשתי שהחלפתי קבוצה, ישר התאקלמתי עם יתר השחקנים שנתנו לי להרגיש שאני כבר הרבה זמן פה" סיפר גנאים, "באתי מחופשה של חודשיים שבהם לא שיחקתי, אלא רק התאמנתי. הייתי רעב מאוד לשחק ואני חושב שהצוות ראה את זה באימונים. למרות שלא שיחקתי הרבה זמן, לא יכולתי לוותר על אף דקה".

שחקן הפועל תל אביב איהאב גנאים, מול שחקן מ.ס. אשדוד אילי טמם. דני מרון
"למרות שלא שיחקתי הרבה זמן, לא יכולתי לוותר על אף דקה". גנאים/דני מרון

לפני שבוע מונה לתפקיד המאמן יוסי אבוקסיס, שהדריך את גנאים בעונת 2016/17 בבני סכנין. הקשר אמר: "אני לא צריך להגיד יותר מדי על יוסי, כולם רואים את ההצלחות שלו מאז שהתחיל לאמן בסכנין. שמחתי שהוא הגיע כי אני חושב שהוא המאמן שיכול לשדרג אותי, במיוחד שהוא שיחק בעברו גם כקשר. יוסי הוא מאמן ואישיות שכל יום אתה לומד ממנו משהו חדש, ובזכות זה כל השחקנים רצו שיגיע ושמחו מאוד שהצטרף".

על המשחק נגד בני ריינה ביום שבת, אמר: "הייתה אכזבה גדולה אחרי המשחק האחרון אבל זה נותן לנו דחיפה גדולה לקראת המשחק הבא. אנחנו מתכוננים טוב כל השבוע כדי להגיע בשיא המוכנות לריינה, שזה יהיה משחק חשוב עבורנו. אנחנו בטח לא נוכל לקחת שלוש נקודות בלי התמיכה של הקהל, תמיד אני אומר שהקהל הוא השחקן ה-12 - אבל בהפועל הוא השחקן מספר אחד והוא משמעותי לנו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully