וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אי אפשר לדעת איזו מכבי ת"א תקבל בערב נתון, הכל בידיים שלה"

למרות רצף ההפסדים ביורוליג, הצהובים נותרו במקום התשיעי בדירוג העוצמה של המפעל: "מתמודדים עם כוח עליון בגלל המלחמה, אבל שולטים בגורלם וזו פריבילגיה"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.2/ספורט1

היורוליג יצאה לפגרה בת שלושה שבועות, שתוקדש למשחקי הגביע במדינות השונות ולפתיחת מוקדמות יורובאסקט 2025. הפגרה הזו משמשת הזדמנות טובה לערוך סיכום ביניים כשנותרו עוד שמונה מחזורים לעונה הרגילה, וב"באסקטניוז" ערכו דירוג עוצמה לכל 18 הקבוצות.

על אף שהיא סוחבת רצף של שלושה הפסדים במסגרת האירופית, מכבי תל אביב הגיעה בדיוק לאותו המקום כמו בדירוג העוצמה הקודם - המקום התשיעי. "זה בלתי אפשרי לדעת איזו מכבי תל אביב תראה על המגרש בערב נתון", הסבירו בדירוג, "יום אחד הם מנצחים בקלות את פנאתינייקוס, יום אחר הם חוטפים תבוסה ב-35 הפרש מפנרבחצ'ה".

גם באירופה מבינים כי מכבי תל אביב מתמודדת העונה עם סיטואציה קשה מאוד, שכן מאז מחזור הפתיחה היא לא אירחה ביד אליהו ומשחקיה הביתיים נערכים בדלתיים סגורות בבלגרד. "מכבי ניצבת בפני סוגיה רצינית של כוח עליון בגלל המלחמה שנמשכת. למרות הכאוס, יש גם צד חיובי - הכל עדיין בידיים של מכבי תל אביב - ולשלוט בגורל שלך זו פריבילגיה".

שחקני מכבי תל אביב לצד עודד קטש. דני מרון
"קבוצה בלתי צפויה". קטש לצד ניבו, מנקו וקליבלנד/דני מרון

למרות התקופה הפחות טובה ריאל מדריד שמרה על המקום הראשון בדירוג, בעוד ברצלונה טיפסה מהמקום החמישי לשני. וירטוס בולוניה שהייתה שנייה בדירוג הקודם קרסה עד למקום השביעי, כאשר אחרי ברצלונה מגיעות פנאתינייקוס, מונאקו, פנרבחצ'ה ואולימפיאקוס בסדר הזה. באסקוניה עקפה את מכבי תל אביב בדרך למקום השמיני, ז'לגיריס קובנה משלימה את הטופ 10 אחרי שעלתה שישה מקומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully