וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם מיגל ירצה, בחמש דקות הוא יחתום". הבלם בספק לשבת

14.2.2024 / 14:28

שחקנה של הפועל באר שבע, שביקש לדחות את העיסוק בעתידו במועדון בצל המלחמה וההריון של אשתו, מבוקש מאוד בבירת הנגב: "זה תלוי רק בו". בינתיים הוא סובל מקרסול נפוח ושטפי דם, וינסה להשתתף באימון המסכם בשישי לקראת מכבי פתח תקוה (שבת, 17:30, ספורט4)

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

מיגל ויטור בספק למשחק של הפועל באר שבע בשבת (17:30, ספורט4) מול מכבי פתח תקוה. ויטור סובל מקרסול נפוח ושטפי דם והבוקר הוא לא התאמן, בשל מכה שספג במשחק האחרון. בהפועל באר שבע יעניקו לו מנוחה עד מחרתיים ובאימון המסכם של יום שישי, הוא ינסה להתאמן. ויטור הוכיח פעם נוספת את החשיבות שלו להפועל באר שבע ויש לו חלק משמעותי בהישג הנהדר של הקבוצה, 11 ניצחונות ברצף, כולל בגביע המדינה.

בהפועל באר שבע רוצים להשאירו במועדון גם לעונה הבאה ואף מעבר לכך, אבל עד כה דחה ויטור את ההתעסקות בכך. באופן טבעי גם ויטור צריך לחשוב על משפחתו בעת המלחמה וכשרעייתו בהריון החמישי שלה, הוא ביקש לדחות את העיסוק בהישארותו בארץ. גורם במועדון אמר היום: "זה תלוי רק במיגל. אם מיגל יגיד שהוא רוצה להישאר, נדע לסגור איתו הכל בחמש דקות".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים, מיגל ויטור במרכז. קובי אליהו
"זה תלוי בו". ויטור/קובי אליהו

בעניין פצועים אחרים קיימות חדשות טובות מכיוון אופיר מרציאנו, איאד אבו עביד וגיא בדש. השלושה נעדרים זמן ממושך והבוקר הם התאמנו בצורה מלאה, כך שהם קרובים לחזרה למגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully