וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה באלימות: האוהד שדחף אצבע לישבן של אוקמפוס ספג עונש כבד

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 13:51

אוהד ראיו וייקאנו, שתועד מטריד את שחקן סביליה מהשורה הראשונה ביציע בעודו מוציא כדור חוץ, ספג קנס והורחק מהמגרשים: "נראה מבודח"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.2/ספורט1

האוהד של ראיו וייקאנו שתקע את אצבעו בישבן של לוקאס אוקמפוס במשחק בשבוע שעבר מול סביליה, הולך לשלם על כך ביוקר. הוועדה למלחמה באלימות הטילה עליו קנס של 6,000 יורו והרחקה ממגרשי ספורט לתקופה של 12 חודשים. האוהד, שזוהה כקטין, ישב בשורה הראשונה ונגע בישבן של אוקמפוס בזמן שהוא עמד להוציא חוץ.

"האירוע החמור הזה גרם להפסקה של המשחק למספר דקות", נכתב על ידי הוועדה למניעת אלימות, "לאחר מה שקרה, הצופה וחבריו הפגינו יחס מבודח ומתריס כלפי מחאות השחקן. כתוצאה מהאירועים הללו, גם ראיו וייקאנו וגם סביליה פרסמו הצהרות רשמיות בגנות המתקפה. בנוסף, הליגה הודיעה על הגשת תלונה נגד האוהד בפני משרד התובע לנוער".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לוקאס אוקמפוס סביליה. צילום מסך, צילום מסך
לא מצחיק בכלל. אוקמפוס/צילום מסך, צילום מסך

אוקומפוס הצהיר אחרי המשחק כי "אני חושב שהתמונות בטלוויזיה ברורות ואני מקווה שהליגה לוקחת את זה ברצינות, כמו עם גזענות או דברים כאלה... אני מקווה שזה לא יקרה בתחומים אחרים כי אם זה יקרה בכדורגל נשים, אנחנו יודעים מה יכול לקרות... התאפקתי כי יש לי שתי בנות ואני מקווה שמחר לא יקרה להן דבר כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully