וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמבלה: "סבלתי בברצלונה, אין הבדלים בינה לבין פ.ס.ז'"

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 12:36

הצרפתי טוען שהמעבר מבארסה לפ.ס.ז' הוא לא ירידה ברמה ("אין הבדל חוץ ממזג האוויר") ומודה: "צמחתי בבארסה, ועברתי שם דברים קשים"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.2/ספורט1

עוסמאן דמבלה נמצא בשנתו הראשונה בפריז סן ז'רמן לאחר שהצטרף למועדון הצרפתי בקיץ שעבר מברצלונה. בעוד שרבים עשויים לראות את המעבר כירידה ברמה וביוקרה, הוא לא רואה זאת כך. בריאיון בצרפתהשחקן בן ה-26 ציין שמבחינתו פ.ס.ז' באותה רמה כמו ברצלונה, על המגרש ומחוצה לו.

"ברצלונה זה מועדון גדול מאוד, אנחנו יודעים את זה", אמר דמבלה, "אבל גם פ.ס.ז' מועדון ענק, אני רואה את זה על המגרש ומחוצה לו. כשאתה הולך בעיר, מיד מזהים אותך...

"בכנות, מלבד מזג האוויר, אין שינוי גדול עבורי (צוחק). אותו דבר לגבי האצטדיון: קאמפ נואו ענק ומלא היסטוריה. אבל בפארק דה פרינס האווירה יוצאת הדופן, בכל משחק, הקהל תומך בנו".

עוסמאן דמבלה מחבק את קיליאן אמבפה אחרי שער של פריז סן ז'רמן. רויטרס
מבסוט בפריז. דמבלה/רויטרס

דמבלה ציין שלמרות ששיחק בעבר בליגה הצרפתית, הוא נדרש לתקופת הסתגלות. "אם קשה להסתגל? מובן מאליו!", אמר דמבלה, "ובמיוחד עבורי, מכיוון שבמציאות, כמקצוען, שיחקתי רק שבעה או שמונה חודשים בצרפת, בסטאד רן, לפני שיצאתי לחו"ל לשבע שנים.

"אני לא מרגיש כמו זר במדינה שלי, אבל מבחינת כדורגל, אני הכי פחות צרפתי מבין הצרפתים (צוחק). הליגה הרבה יותר חזקה מאשר כשעזבתי אותה".

הפריזאים שילמו 50.4 מיליון יורו עבור אקס ברצלונה, ועם 10 בישולים בכל המסגרות, דמבלה חיזק את תפקידו כפליימייקר בקבוצה. פ.ס.ז' נמצאת כרגע בראש טבלת הליגה, ברבע גמר הגביע, ומתכוננת לשמינית הגמר מול ריאל סוסיאדד בליגת האלופות.

"הגעתי לברצלונה כשהייתי בן 20, בתהליך למידה", סיפר, "זה המקום שבו צמחתי הכי הרבה בחיי האישיים והמקצועיים. סבלתי שם הרבה, עברתי זמנים קשים מאוד. ואז, לאט לאט, ככל שחלפו השנים, הכל השתפר... זו התפתחות הגיונית של שחקן צעיר, שבמהלך השנים שינה הרבה דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully