וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרומה למועדון או זיכוי: מסלולי הפיצויים של הפועל תל אביב למנויים

אחרי שאירחו ארבעה פעמים ללא קהל או עם מגבלה, האדומים הציעו לאוהדים לתרום או לקבל זיכוי שיוכלו לממש ברכישת מנוי בעונה הבאה

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

במשך שבועות ארוכים אוהדי הקבוצות בישראל לא היו יכולים לפקוד את המשחקים, זאת לאור החלטת פיקוד העורף על סגירת המגרשים בשעת מלחמה. עם הזמן היציעים נפתחו בהדרגה ולאחרונה גם באופן מלא, ובעקבות כך היום (רביעי) הפועל תל אביב פרסמה את מתווה הפיצויים למנויים שלה.

האדומים הציעו ארבעה מסלולים אפשריים לאוהדים, כאשר שני הראשונים הם למעשה תרומה. במסלול הראשון ניתן לתרום את כל הכסף למועדון ובמסלול השני לתרום את מלוא הזיכוי עבור מחלקת הנוער, קבוצת הנשים או קבוצת הפועל "שווים" של המועדון.

בשני המסלולים הנותרים מוצע פיצוי כספי לאוהדים. מי שירצה יכול להשתמש במלוא הזיכוי לצורך רכישת כרטיסים למשחקי המועדון, או לרכישת מנוי לעונה הבאה. במסלול האחרון בעל המנוי יוכל להינות מפיצוי כספי בסכום אשר ייקבע בסוף העונה הנוכחית. בעל מנוי אשר לא בחר באחת מהאפשריות עד ה-9 במרץ ייחשב כמי שתרם את מלוא הזיכוי למועדון.

אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
אוהדי הפועל תל אביב/דני מרון

הפיצויים לאוהדים הם על ארבעה משחקים - השהניים מול הפועל חיפה והפועל חדרה שנערכו מול יציעים סגורים, והשניים מול מכבי פתח תקוה והפועל פתח תקוה שנפתחו ל-5,000 אוהדים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully