וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעניינות גוברת בדור תורג'מן, צפוי להימכר בקיץ

14.2.2024 / 10:15

שנה אחרי ההצעות מבנפיקה וצסק"א וההעדפה להישאר בארץ, החלוץ בן ה-20 צפוי לפתוח בקריירה אירופית כשהצעה בסך כ-5 מיליון יורו אמורה לרצות את מכבי תל אביב. במועדון מחשיבים את מלדה ומדמון כגיבוי הולם

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

במכבי תל אביב יחזרו מחר (חמישי) להתאמן בצורה קבוצתית אחרי שהמאמן רובי קין נתן לשחקנים ארבעה ימי חופש. חלק מהשחקנים מתאמנים השבוע עם שני אנשי צוות שנשארו בארץ ובעצמם לא יצאו לחופשה. מדובר בין היתר במילסון, הנרי אדו, יונס מלדה, גבי קניקובסקי, מתן בלטקסה והשוער אורלנדו מוסקרה. השחקנים הללו הרגישו שהם צריכים להגביר אימונים השבוע והם ממתינים לשובם של יתר השחקנים לאימון מחר לפנות ערב בקרית שלום.

בתוך כך במכבי תל אביב מתקיימת הנחת עבודה לפיה דור תורג'מן יימכר בקיץ הקרוב לאור ההתעניינות הגוברת מאירופה. זו הסיבה שמכבי תל אביב מיהרה לסגור גם את יונס מלדה וגם רכשה את אלעד מדמון. כזכור מדמון שמושאל להפועל חדרה יצטרף לצהובים רק בקיץ, כחלק ממתיחת הפנים שתעבור הקבוצה לקראת העונה הבאה. מבחינת מכבי תל אביב, בקיץ הקרוב הסיכויים שתורג'מן יימכר גבוהים, ולכן היא כבר הייתה צריכה להיערך לגיבוי בשבילו.

דור תורג'מן שחקן מכבי תל אביב בחימום. מאור אלקסלסי
שנה להצעה מבנפיקה, הפעם הוא צפוי לעזוב לאירופה. תורג'מן/מאור אלקסלסי

כזכור, תורג'מן היה קרוב לצאת כבר בקיץ שעבר לאירופה כאשר הונחה בפניו הצעה מבנפיקה, אבל הוא הרגיש שהוא עדיין לא שלם עם מעבר לאירופה, מה עוד שהפורטוגלים רצו אותו קודם לקבוצת המילואים שלהם. לאחר מכן התקבלה הצעה רשמית מצסק"א מוסקבה בסך 3.5 מיליון יורו, מכבי תל אביב סירבה להצעה אבל גם תורג'מן מעדיף לצאת למערב אירופה ולכן ספק רב אם היה מוכן לשחק בשלב הזה של הקריירה ברוסיה.

לתורג'מן בן ה-20 היו גם הצעות בשלב התחלתי מאוד מריימס הצרפתית ומאיינטרכט פרנקפורט מגרמניה, אך כאמור הוא היה נחוש להישאר בעונה הזו במכבי תל אביב גם בשל גילו הצעיר וגם כי הרגיש שהוא צריך להתפתח עוד אחרי שעשה את קפיצת המדרגה הגדולה במונדיאליטו בארגנטינה ובהמשך במדי נבחרת ישראל הבוגרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אלעד מדמון הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
הצהובים כבר מוכנים עם גיבוי. אלעד מדמון/מאור אלקסלסי

אין ספק שהחלוץ המוכשר התקדם בעונה הזו, רובי קין מעריך אותו מאוד ובשיחות פרטיות אומר שהוא יכול ומסוגל לעשות את קפיצת המדרגה לקבוצה באירופה ולהתקדם הלאה. בכל הקשור לסכום המכירה, אין בחוזה עליו חתם תורג'מן בקיץ סעיף יציאה לחו"ל, אבל ההערכה היא שתמורת כ-5 מיליון יורו מכבי תל אביב תמכור אותו.

מלדה שכבש בשבת האחרונה ב-1:1 מול בני סכנין את שער הבכורה שלו ומדמון שכאמור יצטרף בקיץ, יהיו החלוצים בעונה הבאה והשאלה שעדיין מרחפת באוויר היא לגבי ערן זהבי. עדיין אי אפשר לקבוע בוודאות מה יחליטו זהבי ומכבי תל אביב, אבל בהחלט ייתכן מצב שבו זהבי ימשיך לעונה נוספת יחד עם שני החלוצים הצעירים ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully