וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלך מלוכלך הוביל למקל בראש: הקטטה שהסעירה את עולם ההוקי

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 10:04

חובבי ההוקי רגילים לראות מכות ואלימות על הקרח, אבל יש דברים שאסור לעשות. כך גול מול שער ריק הצית מהומה, ותגובות נסערות

דריבל, 13.2/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

הוקי קרח ידוע בצפון אמריקה לא רק כמשחק אגרסיבי, אלא כענף שהקטטות בין השחקנים והיריבים הוא דבר נורמטיבי לגמרי. ועם זאת, לאחרונה חובבי ההוקי סוערים אחרי "מכה מלוכלכת", שהגיעה אחרי מהלך שנוי במחלוקת.

היה זה כאשר שחקן טורונטו מייפל ליפס מורגן ריילי נתן מהלומה בראשו של שחקן אוטווה רידלי גרייג 5 שניות לסיום, אחרי שהאחרון הבקיע מול שער ריק. הניצחון של אוטווה כבר הובטח, וגרייג יכול היה רק להעביר את הזמן, או לכבוש בצורה רגועה כפי שנהוג - אבל גרייג בחר להפציץ לרשת בהנאה מופגנת כדי לסגור את המשחק, בתגובה יריבו התנפל אליו עם מהלומה לראש, כשהוא משתמש גם במקל שלו ומוריד אותו על הקרח.

בעקבות זאת ריילי הורחק לחמישה משחקים אחרי שנענש על ידי ועדת המשמעת של הליגה, אבל זכה להגנה מחבריו, וגם מרבים מליגת ההוקי. "אני חושב שזה היה הגון", אמר מאמנו של השחקן המכה, בעוד הקפטן של טורונטו טען ש"לא אהבנו לראות מה גרייג עשה מול השער החשוף, אז החלטנו להגן על הכבוד של הבית שלנו". אפילו שחקן של אוטווה, ג'וש נוריס, אמר ש"אהבתי את המהלך, אבל אם הייתי בצד השני, כנראה הייתי מגיב אותו דבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן טורונטו מייפל ליפס מורגן ריילי נתן מהלומה בראשו של שחקן אוטווה רידלי גרייג. Chris Tanouye, GettyImages
שחקן טורונטו מייפל ליפס מורגן ריילי נתן מהלומה בראשו של שחקן אוטווה רידלי גרייג/GettyImages, Chris Tanouye

הלילה, אחרי הסערה, גרייג חזר הביתה, התקבל בתשואות, והודה ש"לא חשב שזה יגיע כל כך רחוק.. ניסיתי להישאר במצב לא מקוון ביומיים האחרונים, לכולם יש דעה על זה. הם כנראה יאהבו את זה או ישנאו את זה. זה לא משנה לי".

המחלקה לבטיחות שחקנים בליגה שהרחיקה את ריילי כתבה: "בקיצור, זה לא משחק הוקי. זוהי מכה מכוונת וכוחנית בראשו של היריב, תוך שימוש במקל כנשק כדי לגמול ליריב זמן רב לאחר שהובקע גול".

  • עוד באותו נושא:
  • הוקי קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully