וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת לא שוכחת: "מסי השתין עלינו שנתיים, צריך לשרוק לו בוז"

פרשן "RMC" קורא לקבלת פנים עוינת לארגנטינאי, אם ישחק באולימפיאדה: "הוא פגע בתדמית של פ.ס.ז', העיר פריז וצרפת כולה"

דריבל, 13.2/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

בזמן שארגנטינה מחכה לשמוע האם ליאו מסי יחליט להצטרף לנבחרת במשחקים האולימפיים, בצרפת לא שוכחים לפנומן את הפרידה הצורמת מפריז סן ז'רמן והזכייה במונדיאל על חשבון הטריקולור, ונערכים למקרה שיגיע לטורניר האולימפי. הפרשן הפרובוקטיבי של "RMC", ג'רום רותן הסית בתכניתו את חובבי הכדורגל בצרפת נגד מסי וקרא לשרוק לו בוז אם יחזור לעיר האורות.

"אסור לנו לשכוח מה הוא לא נתן. כצרפתי ופריזאי, לראות אותו מתרברב כאן עם ארגנטינה? אם יש דרך לגמול לו על זה שהוא השתין עלינו וצחק לנו בפנים במשך שנתיים, זה לשרוק לו בוז ולהראות לו שאנחנו מאוד לא מרוצים מהתדמית שהוא ייצרגכ לפריז סן ז'רמן, לפריז ולצרפת", זעם רותן.

הפרשן לא שכח גם את האמירות של הארגנטינאי מאז שעזב לאינטר מיאמי: "הוא עקץ את פ.ס.ז', את צרפת, את פריז. אמר שזה היה אסון לחיות בעיר, שהוא לא התקבל כפי שהיה אמור. שטויות. שמו אותו מעל מגדל אייפל, כמו ניימאר. כל הצרפתים כיבדו אותו, היית מצפה שהוא יכבד בחזרה וזה מעולם לא קרה".

ליאונל מסי באימון פריז סן ז'רמן. מתוך טוויטר, צילום מסך
צרפת לא שוכחת. מסי וה"הוקרה" באימון פריז סן ז'רמן לאחר הזכייה במונדיאל/צילום מסך, מתוך טוויטר

מסי, כזכור, הביע אכזבה מכך שהוא היה אלוף העולם היחיד שקבוצתו לא ערכה לו קבלת פנים מפרגנת. כמובן שהדבר נבע מכך שצרפת וקיליאן אמבפה, ששיתף פעולה עם הפרעוש בפ.ס.ז', היו בצד המפסיד בגמר בקטאר: "ניצחת את צרפת בגמר! מה ציפית, שיפרשו לך שטיח אדום?", תקף רותן. לסיום הוא הוסיף ביקורת: "היכולת שלו בשום שלב לא עמדה בציפיות. הוא חתם פה בשביל לככב במונדיאל, כולנו הבנו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully