וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון, אנגולה והולנד מחוץ לסגל הפועל תל אביב נגד עפולה

13.2.2024 / 19:35

השתיים תיפגשנה בליגה הבכירה לראשונה מאז 1994, האדומים יגיעו בתקווה להתאושש מההפסד בדרבי, אבל ללא שלושה מהזרים (רביעי, 18:50). וגם: הפועל חיפה נגד הפועל חולון (21:00), בני הרצליה תארח את הפועל באר שבע (19:00)

תקציר: בשיקטאש - הפועל תל אביב 94:73/ספורט1

ליגת העל בכדורסל תימשך מחר (רביעי) עם שלושה משחקים נוספים. בהיכל קבוצת שלמה תקווה הפועל תל אביב לשמור על המקום הראשון בטבלה ועל הדרך לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד בדרבי, כשתארח את הפועל עפולה - שתי הקבוצות נפגשו בפעם האחרונה בליגה הראשונה בינואר 1994. בנוסף, הפועל חיפה תארח את הפועל חולון והקבוצה הלוהטת של הליגה, בני הרצליה, תקווה להמשיך במומנטום כשתארח את הפועל באר שבע מהתחתית.

שחקני הפועל עפולה מרסלוס ארלינגטון, ניר שפר, מוריאל לוטאטי. מאור אלקסלסי
פוגשים את הפועל תל אביב בליגה הבכירה אחרי 30 שנה. שחקני הפועל עפולה/מאור אלקסלסי

הפועל תל אביב - הפועל עפולה (18:50)

בהפועל תל אביב קיוו להמשיך את המומנטום שלהם בדרבי ביום ראשון, אבל החבורה של דני פרנקו הציגה את אחד המשחקים הפחות טובים שלה מתחילת העונה, ומלבד הרבע הראשון לא היוותה יריב משמעותי לצהובים. בהפועל יודעים שעל אף ההפסד המקום הראשון הוא עדיין שלהם, ואם ידעו לשכוח מההפסד הזה ולחזור ליכולת הטובה שלהם, הם אמורים להינות מיתרון ביתיות לקראת הבית העליון. במועדון מאמינים כי השחקנים יבואו באגרסיביות אחרי ההפסד בראשון, כשברקע מחכה להם משחק מאתגר במוצאי שבת נגד הפועל חולון בחוץ. מי שייעדרו גם מהמשחק הקרוב הם בראיין אנגולה וג'ון הולנד, אבל אליהם מצטרף ג'יקובן בראון שסובל מתגובת מאמץ באצבע וצפוי לחזור לפעילות מלאה לאחר פגרת הנבחרת.

שני ניצחונות בית רצופים פתחו פער משמעותי עבור הקבוצה של רועי פרל מהתחתית הבוערת והפועל עפולה מוצאת את עצמה פתאום עם יותר ניצחונות מהפועל חולון, וקרובה מאוד לנס ציונה שבמקום השמיני. בקבוצה ממשיכים לדבר על כך שהמטרות שלהם צנועות והם עוד לא מסתכלים לכיוון הפלייאוף, אך אם ישימו עוד כמה ניצחונות גם בבירת העמק עשויים להתחיל לפנטז על המשך עונת קאמבק נהדרת. על אף העובדה שניצחו רק פעם אחת בחוץ העונה משישה משחקים, עפולה לא מובסת, הפסידה את כל המשחקים שלה בהפרש חד ספרתי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גיא גודס מאמן הפועל חולון לצד שון דאוסון. דני מרון
נפגשים, הפעם כיריבים. גודס ודאוסון/דני מרון

הפועל חיפה - הפועל חולון (21:00)

הקבוצה של גיא גודס רשמה ניצחון ביתי גדול על הפועל ירושלים בתחילת השבוע, ניצחון חשוב במאבקי התחתית, וכזה שפתח עבורה מחדש את החלום להגיע לפלייאוף. השאיפות של חיפה בתחילת העונה, לפני המלחמה, היו שונות מהמציאות הנוכחית שלה, ובתקופה האחרונה מתחילים האדומים להשיג ניצחונות ולהיראות טוב יותר. גודס קיצר את הרוטציה בניצחון על ירושלים והשאיר את עמית גרשון על הספסל לאורך כל המשחק, אבל במועדון מספרים כי גרשון אמור לשוב לפרקט כבר מחר. אריק גריפין ודקארי טאקר ימשיכו לא להירשם.

מכת הפציעות והעייפות המצטברת הובילה את הפועל חולון בשלב הנוכחי של העונה אל מחוץ לשישייה הראשונה בטבלה. החבורה של עמית שרף תמשיך מחר לשחק ללא סי ג'יי האריס, שסובל מרגישות בשריר וג'סטין סמית' שפספס כבר כמה משחקים בשל קרע בשריר, ומותירים את השמיכה של הסגולים קצרה במיוחד. בחולון היו מרוצים באופן יחסי מהיכולת של שחקן החיזוק החדש קווין הארווי, ומקווים שיחד איתו יוכלו להימנע מהפסד ליגה שלישי ברציפות.

איתן בורג, שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
מתחיל להראות ניצוצות. איתן בורג/ברני ארדוב

בני הרצליה - הפועל באר שבע (19:00)

החבורה של דן שמיר לא עוצרת. הרצליה ניצחה בשישה משבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, וטיפסה למקום הרביעי בטבלה, כשעם קצת מזל היא מצליחה לתפוס את אחד משלושת המקומות הראשונים בסוף הסיבוב הראשון ומעפילה ישירות לרבע גמר גביע המדינה. הקבוצה מהשרון עושה את ההישג היפה שלה לאו דווקא עם יכולת מזהירה של השחקנים הזרים, אלא עם תרומה לא מועטה של הישראלים המובילים שלה, בין היתר איתן בורג בעונתו הראשונה בליגת העל, שאחרי פתיחת עונה מאכזבת, החל להראות בשבועות האחרונים את היכולת שהפכה אותו למצטיין בעונה שעברה של הליגה הלאומית.

דווקא אחרי כמה ניצחונות נאים, הפועל באר שבע הובסה ביום ראשון במשחק החוץ בעפולה, ואחרי שהפועל אילת הצליחה סוף סוף לנצח, היתרון שפתחה הקבוצה מבירת הנגב על המקום האחרון הולך ונמחק. באר שבע השיגה שלושה מארבעת הניצחונות שלה במשחקי הבית, כשרק את אילת היא מצליחה לנצח בחוץ, ואת המשחקים מחוץ לבית היא מפסידה בממוצע של כמעט 13 נקודות למשחק עד כה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully