וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולר צפוי לפתוח. סארי מצפה לבאיירן מינכן ברמת ריאל מדריד

טוכל בונה על הניסיון של החלוץ הוותיק בצל המשבר, הבווארים שוב יתארחו אצל לאציו 3 שנים אחרי ה-1:4: "אנחנו בהחלט פייבוריטים"

תקציר: באייר לברקוזן - באיירן מינכן 0:3/ספורט1

באיירן מינכן צלחה את שלב שמינית גמר ליגת האלופות ב-11 מ-12 העונות האחרונות שהעפילה אליו. לפני שלוש שנים היא עברה שם את לאציו והדיחה אותה בתום 2:6 בסיכום שני המפגשים, כולל 1:4 בבירת איטליה. מחר הן ייפגשו שוב בסטאדיו אולימפיקו, באותו מעמד, למשחק הראשון מתוך שניים כשאלופת גרמניה מגיעה כמובן כפייבוריטית הברורה, אך גם לאחר שהובסה 3:0 בידי באייר לברקוזן בליגה וראתה את האליפות מתרחקת ממנה.

גם לאציו לא עומדת בציפיות העונה בסרייה A, שם היא ממוקמת שמינית בטבלה ורחוקה חמש נקודות מהרביעייה העליונה, אבל מצב רוחה חיובי יחסית לאחר שגברה 1:3 על קליארי בשבת. זוהי הופעתה השלישית בלבד בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות, והיא מקווה לכל הפחות לשחזר את העלייה לרבע הגמר שרשמה בשנת 2000. אף שהובסה כאמור בידי באיירן בבית ב-2021, מתוך 15 המשחקים האחרונים במגרשה היא ניצחה 10 והפסידה רק אחד, נגד אינטר.

קינגסלי קומאן, אלפונסו דייויס וסרג' גנאברי הם הפצועים המשמעותיים ביותר מתוך רשימה ארוכה, שכוללת כזכור גם את דניאל פרץ, בקבוצה של תומאס טוכל שנתון ללחץ גדול להצליח באירופה לאור הסיכוי הלא קטן שיאבד את תואר האליפות. זו גם אחת הסיבות שהוא מתכנן לפתוח עם תומאס מולר המנוסה, שנדחק לספסל העונה בשל אי התאמתו לסגנון של המאמן, אך המנהיגות שלו נחוצה לבאיירן בסיטואציה הנוכחית.

תומאס טוכל מאמן באיירן מינכן לצד תומאס מולר. GettyImages
תומאס את תומאס. טוכל יסתמך על הניסיון של מולר/GettyImages

ברמה האינדיבידואלית, הכוכבים הגדולים ביותר בכל אחת מהקבוצות הם חלוצי החוד. בבאיירן הארי קיין מעורב ביותר שערים מכל שחקני ליגת האלופות העונה, מלבד ג'וד בלינגהאם וגאלנו, כשכל אחד עם ארבעה כיבושים ושלושה בישולים. בלאציו זוכה נעל הזהב האירופית מ-2020, צ'ירו אימובילה, נמצא אמנם בדעיכה בשנים האחרונות אבל מצא את הרשת שלוש פעמים העונה בליגת האלופות.

המנהל הספורטיבי כריסטוף פרוינד לא ניסה להנמיך ציפיות: "אנחנו בהחלט הפייבוריטים. ללאציו אין מה להפסיד והיא תלך על כל הקופה, לכן זה לא יהיה משחק קל. ההפסד ללברקוזן כואב, אבל אני בטוח שניראה אחרת מחר".

גם מאמן לאציו מאוריציו סארי יודע שבאיירן תרצה להגיב על התבוסה למוליכת הבונדסליגה: "אני מצפה לבאיירן חזקה. בעבר צפיתי במשחקי הליגה של ריאל מדריד בתקופה שהיא התקשתה, ובליגת האלופות זו הייתה קבוצה אחרת. מצפה לאותו הדבר מבאיירן, הם יציגו את גרסתם הטובה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully