וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכו שנייה: מכבי תל אביב גברה 75:92 על מכבי עירוני רמת גן

במשך שלושה רבעים העולה החדשה הייתה קרובה לניצחון שהיה מעלה אותה למקום השני, אבל האלופה נותרה שם בזכות ניצחון חמישי רצוף. בלאט וניבו בלטו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.2/ספורט1

יומיים אחרי הניצחון הביתי בדרבי, מכבי תל אביב המשיכה במומנטום החיובי במשחק השלמה מהמחזור השישי וטיפסה למקום השני בליגת העל לאחר שגברה ביד אליהו על מכבי עירוני רמת גן המפתיעה, שהקשתה מאוד על האלופה אבל לא הצליחה לרשום ניצחון בכורה בתולדותיה בהיכל, אלא נוצחה בו בפעם ה-47.

רמת גן מנעה מהמארחת לברוח במשך שלושה רבעים וחצי שבהם היתרון התנדנד לא מעט, וכמעט שלא עלה מעל 5 נקודות לטובת מי מהקבוצות. בהיעדרו של לורנזו בראון שקיבל מנוחה במכבי תל אביב, תמיר בלאט תפס פיקוד במחצית השנייה והיה הבולט בקבוצה של עודד קטש שרשמה ניצחון חמישי ברציפות ותקווה להמשיך בתקופה הטובה ביום שישי, כשתתארח אצל הפועל ירושלים למשחק גדול. ג'ו תומאסון רשם הופעת בכורה מוצלחת בצהוב.

רמת גן, שהרוטציה שלה התקצרה לשבעה שחקנים בגלל חסרונו של ג'ורדן כהן החולה, נתנה למשחק לחמוק ממנה בדקות האחרונות ותקווה להתאושש בבית מול עירוני נס ציונה ביום שבת.

כרם משעור, עירוני רמת גן. שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
כרם משעור/אתר רשמי, שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

קלעו למכבי תל אביב: תמיר בלאט 18 (6 אסיסטים), ג'וש ניבו 15 (8 ריבאונדים), וויד בולדווין ורומן סורקין 14 כל אחד, ג'ון דיברתולומאו 13, ג'ו תומאסון 7, רפי מנקו 5, אנטוניוס קליבלנד 4, ג'יימס ווב 2.

קלעו למכבי רמת גן: אלכס המילטון 25 (5 חטיפות), קנדל מקולום 15, אייזיאה מיילס 12, ג'יי פי טוקוטו 9, כרם משעור 7, אדם אריאל 5, בניה סרור 2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אדם אריאל, עירוני רמת גן. שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
רמת גן נלחמה, אבל נכנעה בסיום. אדם אריאל/אתר רשמי, שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

מהלך המשחק

רבע 1:

סל של בולדווין, דאנק של קליבלנד ושלשה של דיברתולומאו העלו את מכבי ל-2:7 כשמשוער קולע בצד השני, מקולום החליף סלים עם ניבו ומשעור הוסיף 2 מהקו. בולדווין ומקולום הגיעו כל אחד עד הטבעת בצד שלו, ניבו עם 4 רצופות הגדיל את הפער ל-7 ורמת גן ירדה לפסק זמן. מקולום שב ממנו עם נקודה 6, תומאסון צלף שלשת בכורה בצהוב והמארחת ירדה ביתרון 10:18 להפסקת הרבעים.

רבע 2:

המילטון פגע מחוץ לקשת, בלאט ענה לו מחצי מרחק אבל מקולום עם נקודת עונשין והמילטון עם 6 רצופות סגרו ריצת 0:7 לרמת גן שהשוותה ל-20:20. בלאט עצר מומנטום בשלשה, סל אריאל וקליעות של מקולום מהקו הפכו זמנית, גם בולדווין הלך לקו ודייק פעמיים והמילטון המשיך את הנדנדה בדרך ל-25:26 כחול. ניבו איזן, אריאל הגיב בקליעת עונשין, הסנטר הצהוב הוסיף סל ואחרי שטוקוטו עלה על הלוח, ניבו השלים מהלך של סל ועבירה שקבע 29:31 לאלופה. בלאט הגדיל את הפער בשלשה, אבל המילטון ומקולום צימקו מיד למינוס נקודה. דיברתולומאו קלע רק 1 מהקו, המילטון הפגיז מחוץ לקשת והחזיר את ההובלה לקבוצתו, ניבו השווה בקליעת עונשין ובלאט הוסיף 2 כאלה. טוקוטו השווה פעם ראשונה, ואחרי שלשה של מנקו עשה זאת שוב - 41:41 בסיום המחצית.

שחקן מכבי תל אביב ג'וש ניבו. ברני ארדוב
ניבו מטביע/ברני ארדוב

רבע 3:

קליבלנד ודיברתולומאו פתחו פער קטן לאחר ההפסקה, מקולום צימק לפני הקפטן הצהוב קלע 3 פעמים מהקו, סרור הטביע ומיילס דייק ב-2 קליעות עונשין שפתחו בדו-קרב עם בולדווין: הגארד צלף שלשה, מיילס השיב באותו מטבע, בולדווין המשיך במהלך של סל ועבירה ופורוורד רמת גן שוב חיקה אותו בצד הנגדי. קליעות מהקו של בולדווין העלו ל-53:56, המילטון עם נקודות בכורה במחצית צימק, בלאט דייק מהקו פעמיים ומיילס סחט עבירה של 3 זריקות - מהן 2 נכנסו. טוקוטו הפך, בלאט החזיר ל-59:60 צהוב, היתרון המשיך לעבור צד אחרי סלים של המילטון ובלאט, רכז רמת גן צלף שלשה וסורקין קלע בצבע כדי להשוות. המילטון השאיר 1 מ-2 על הקו העונשין, ווב לעומתו קלע פעמיים וסרקין תיקן החטאה של תומאסון בדרך ל-65:68 לפני 10 הדקות האחרונות.

רבע 4:

סל יפה של אריאל נענה באחד של תומאסון, מיילס קלע גםהוא ממרחק בינוני והמילטון איזן ל-70:70, אבל בלאט, מנקו וסורקין הרחיקו את מכבי לפלוס 6, תומאסון קבע 70:78 אבל דווקא קטש לקח פסק זמן. מקולום קיווה לעצור את המומנטום, סורקין חשב אחרת ו-6 רצופות שלו סידרו למכבי יתרון דו-ספרתי ראשון במשחק. משם המארחת לא הביטה לאחור, דיברתולומאו סגר עניין עם שלשה שהעלתה לפלוס 15 כ-2 דקות וחצי לסיום, הוסיף מהלך של סל ועבירה וניבו וסורקין שיפרו את הסטטיסטיקה בשניות האחרונות, אחרי שמשעור קלע מחוץ לקשת את הנקודות האחרונות של רמת גן - 75:92 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully