וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן אוז'בולט התנצל ויחזור לסגל של הפועל תל אביב בשבת

13.2.2024 / 13:26

האדומים הודיעו שהחלוץ הסלובני "התנצל על התנהגותו במהלך התקופה האחרונה" ויהיה זמין ליוסי אבוקסיס במשחק נגד בני ריינה. עדיין ישנה אפשרות שאוז'בולט יעזוב לליגה בה חלון ההעברות עדיין פתוח

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

הפועל תל אביב פרסמה היום הודעה על כך שאלן אוז'בולט יחזור לסגל, ממנו הוא נעדר בהפסד להפועל חדרה ביום שבת האחרון. בהודעת האדומים נכתב: "החלוץ אלן אוז'בולט התנצל הבוקר בפני חבריו לקבוצה והצוות המקצועי על התנהגותו במהלך התקופה האחרונה. מדובר בזמנים מתוחים עבור כולנו וגם עבורו. השחקן ייכלל בסגל הקבוצה במשחק הקרוב מול בני ריינה".

מבחינת יוסי אבוקסיס מדובר בחדשות טובות לקראת המשחק נגד ריינה ביום שבת (15:00). מאוויס צ'יבוטה נפצע וייעדר לפחות משני משחקים, בובקאר טאמבדו עדיין מתאקלם ולא הרשים נגד חדרה והחזרה של אוז'בולט לסגל אמורה לסייע לחלק הקדמי.

בשבוע שעבר, ראש מחלקת הכדורגל של המועדון, חן סול, הצהיר שהחלוץ הסלובני "לא יישאר ארחרי חלון ההעברות הנוכחי" בגלל שבהפועל תל אביב פגועים מההתנהלות שלו ושל סוכנו מאז תחילת המלחמה. לאוז'בולט הייתה הצעה מגורניק ז'אבז'ה הפולנית, אבל הוא לא התלהב ממנה.

להפועל תל אביב יש אופציה להאריך את חוזהו של אוז'בולט לעונה הבאה בשכר זהה לשכרו העונה, כ-250 אלף יורו - אבל סוכנו של השחקן טוען כי האופציה כלל אינה חוקית. בכל מקרה, במועדון עדיין לא קיבלו החלטה אם ברצונם לממש את האופציה. מעבר לעניין האופציה, בהפועל גם הבהירו כי לא ניתן להגיד באופן חד משמעי שהחלוץ יישאר עד לסיום העונה. השחקן וסוכנו בודקים אופציות בליגות בהן חלון ההעברות עדיין פתוח.

אלן אוז'בולט הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
הוא חוזר. אוז'בולט/מאור אלקסלסי

סול סיפר בשבוע שעבר: "שבועיים אחרי תחילת המלחמה אוז'בולט וסוכנו ביקשו לעזוב, אין לי טענות אליהם. הוא בשיא הקריירה בגיל 27 במדינה שלא יודעים אם הליגה תחזור בה, הוא צריך לשחק ורוצה לעזוב. כמובן שניסינו לשכנע, שבועיים לתוך המלחמה המצב לא היה ברור בכלל, אחרי קצת שכנועים הבנתי שאי אפשר, מה גם שסוכנו בעיקר השתמש בפרצה בחוזה שנחתם בבעלות הקודמת, הוא עשה הכל כדי להשתחרר. אישרנו לו לעזוב בהתאם להצעות, הם טענו שיש המון הצעות. הבנו שאי אפשר להשאיר שחקן שלא רוצה להישאר.

"גם אחרי שחזר, בהתנהלות ראינו שהוא פחות רוצה להישאר. אם אני לא מקבל את אוז'בולט של העונה הקודמת, אין מה להשאיר אותו. אנחנו רצינו לשכנע אותו? אין דבר שיותר הפוך מהאמת. הוא עשה פה כמה מהלכים שמאוד נפגענו מהם ברמה האישית במועדון. אלן חיפש הצעות בחוץ, כשראה שההצעות לא תואמות למה שחיפש, פתאום היחס לעזיבה שלו השתנה. המועדון יותר גדול מאוז'בולט, הוא עבר איזשהו גבול שאנחנו לא יכולים לעבור עליו לסדר היום. אוז'בולט לא יישאר אחרי החלון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully