וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז אדם ונועם יעקב בסגל נבחרת ישראל למוקדמות היורובאסקט

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 12:37

שחקן קרית אתא קיבל זימון בכורה, בית הלחמי ללא מתאזרחים בחלון המוקדמות הראשון. הובר, קורנליוס, ארצי וצ'אצ'אשווילי בחוץ, חמישה רכזים בפנים, המשחק הראשון - ביום חמישי הבא מול פורטוגל

תקציר: בשיקטאש - הפועל תל אביב 94:73/ספורט1

מאמן נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי פרסם היום (שלישי) את סגל 14 השחקנים לחלון מוקדמות אליפות אירופה הקרוב. רז אדם זכה לזימון בכורה, כשגם נועם יעקב קיבל את הקרדיט. בין השחקנים הבולטים שנותרו בחוץ ניתן למצוא את אור קורנליוס, גבי צ'אצ'אשווילי, רועי הובר ונתנאל ארצי. ישראל תופיע גם ללא מתאזרחים, לאחר שג'ון דיברתולומאו שוחרר לבקשתו, וקאדין קרינגטון עדיין לא קיבל את האזרחות.

הסגל המלא: ים מדר, תמיר בלאט, בר טימור, יפתח זיו, נועם יעקב, רז אדם, יובל זוסמן, רפי מנקו, עוז בלייזר, נמרוד לוי, תומר גינת, רומן סורקין, איתי שגב ועידן זלמנסון.

הנבחרת תפגוש ביום חמישי הבא את פורטוגל וכעבור שלושה ימים את סלובניה. כל 14 השחקנים ייצאו עם הנבחרת לשני המשחקים ולכל משחק יקבעו 12 משתתפים. באופן חריג ובשל לוח המשחקים בליגת העל, הנבחרת לא תתאמן בארץ כלל. מרבית השחקנים ייפגשו ביום שני הקרוב בנתב"ג לקראת הטיסה לליסבון וחלק מאלו המשחקים באירופה יפגשו את הנבחרת בליסבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully