וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה שלח מסר ברור לצ'אבי - וסימן מועמד חדש להחליפו בברצלונה

בספרד טוענים כי הנשיא נפגש עם המאמן והבהיר לו - "אסור להמשיך להיכשל". טוכל סומן למקרה שקלופ יירד מהפרק, ויש גם כוכב-על על הכוונת

תקציר: ברצלונה הודחה מהגביע אחרי הפסד 4:2 אצל בילבאו/ספורט1

"אסור להמשיך להיכשל" - זה המסר שהעביר נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה לצ'אבי, כך לפי "אס". הסבלנות של הנשיא אוזלת, ובפגישה קצרצרה עם המאמן הבהיר לו שלא יקבל בשוויון נפש מפלה מול נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות. "החרב מרחפת מעל צווארו של צ'אבי כפי שמעולם לא ריחפה", נכתב ב"אס".

מאחורי הקלעים, ממשיכים לחפש במועדון מחליף למאמן שיעזוב לכל המאוחר בסיום העונה. החלום הרטוב של ההנהלה ממשיך להיות יורגן קלופ, ולפי "ספורט", "ז'ואן לאפורטה משוכנע שיוכל להיפגש איתו ולשכנע אותו".

אם החלום הרטוב לא יתגשם, יש מאמן גרמני נוסף על הכוונת - תומאס טוכל. ב"ספורט" נטען כי "מדובר באופציה פופולרית מאוד בקרב ההנהלה" - לפני מספר שבועות גם האפשרות הזאת היתה נראית בלתי אפשרית, אולם התוצאות הרעות של באיירן מינכן והמתחים הרבים במועדון מקטינים את הסיכוי שהמאמן יישאר לעונה נוספת בקבוצת הפאר הגרמנית - בוודאי אם תפסיד את האליפות.

"הליגה הספרדית תמיד עניינה את טוכל", נכתב. "אם ברצלונה תפנה אליו, אין ספק שהוא יהיה חייב לשקול זאת. כך או כך, בברצלונה רוצים לסיים את החיפושים עד השבוע הראשון של מרץ. למאמן החדש יהיו שורה של החלטות קשות, והוא יזדקק להרבה זמן".

תומאס טוכל, מאמן באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
הלחץ במינכן עולה. טוכל/GettyImages, Alexander Hassenstein

ומה בגזרת הרכש? בתקשורת הקטלאנית העלו היום (שלישי) שם של מועמד חדש - כוכב מילאן רפאל לאאו, המחזיק בסעיף יציאה של 150 מיליון יורו. ברצלונה לא תוכל לשלם את הסכומים הללו, אך היא עובדת על פינוי מקום בתקציב. שם נוסף שנמצא על הפרק הוא אמאדו אונאנה מאברטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully