וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפן ושמו קאדין קרינגטון? הדילמה של הפועל ירושלים לקראת מכבי תל אביב

13.2.2024 / 9:49

האדומים לא שיכנעו, אבל הצליחו להתגבר על נס ציונה החבולה 70:76. ביום שישי הם יארחו את האלופה, ולמאמן איליאס קאנדזוריס יהיו לא מעט מחשבות לגבי רישום הזרים למשחק. וגם: ג'אקורי וויליאמס מסביר את סוד השתלבותו

מחוץ לקווים, 11.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אז מי היא הפועל ירושלים האמיתית? זו שהביסה בקלות בשבוע שעבר את טנריפה, או זה שנכנעה כעבור שלושה ימים להפועל חיפה? זו שפיגרה אמש (שני) 42:32 במחצית הראשונה בבית, או זו שטסה ל-28:44 במחצית השנייה? ספק אם גם לאדומים יש תשובה ברורה וניצחת לשאלות הללו, אבל הם שמחים לעסוק בהן אחרי שגברו על עירוני נס ציונה 70:76 ונמנעו מהפסד שלישי ברציפות בליגת העל.

אחרי שמונה משחקים כמאמן ירושלים, איליאס קאנדזוריס ערך סוף סוף את הבכורה שלו על הקווים בארנה. הוא הותיר מחוץ לסגל את זאק הנקינס, וקיבל משחקניו פתיחה מהוססת, חלשה וחסרת אנרגיות. נס ציונה פתחה ב-0:9, ובמהלך הרבע השני רצה ל-0:11 וליתרון שיא של 20:33. ג'אקורי וויליאמס, ובעיקר כריס ג'ונסון, מנעו מהפער לתפוח עוד יותר.

התעוררות של ליוואי רנדולף סימנה את חזרתה של ירושלים לעצמה במחצית השנייה. אייזיאה ווייטהד נפצע ושב למגרש כשהוא מדדה על רגל אחת, בעוד נס ציונה - המוכה, הקצרה והחבולה ממילא - לא הצליחה להישיר מבט ליריבתה בשלוש הדקות האחרונות, והניפה דגל לבן עם הפסד חמישי ברציפות.

שחקן הפועל ירושלים ג'אקורי וויליאמס. ליגת האלופות, אתר רשמי
"כשאני מרוכז בהגנה, לדברים יש נטייה להסתדר עבורי גם בהתקפה". וויליאמס/אתר רשמי, ליגת האלופות

כעת תתפנה ירושלים למשימה המרכזית והיוקרתית שלה השבוע: המשחק הביתי בצהרי יום שישי נגד מכבי תל אביב. בראש ובראשונה יידרש קאנדזוריס להכריע בנוגע לזהות הזרים שילביש; בסמית', רנדולף וג'ונסון הוא תלוי לחלוטין, וויליאמס התאקלם בצורה נפלאה והפך לעוגן מתחת לסל - אבל את הנקינס הוא יתקשה "למחוק" אחרי שאיפשר לו לנוח אתמול.

ברקע עולה וצפה מחדש שאלת רישומו כזר של קאדין קרינגטון, שלא קיבל את האזרחות הישראלית לקראת חלון המשחקים של נבחרת ישראל בשבוע הבא.

"אני מביא איתי הרבה אנרגיה, ובכל פעם מנסה לשחק בצורה חזקה", הסביר וויליאמס (21 נקודות ו-8 ריבאונדים) את סוד השתלבותו המהירה. "הייתי קצת סקפטי כשהגעתי, כי הקבוצה הזו רצה יחד, אבל כשאני מרוכז בהגנה, לדברים יש נטייה להסתדר עבורי גם בהתקפה. כקבוצה, נתקענו בהגנה במחצית הראשונה ונס ציונה הגיעה לאן שרצתה, אבל אחר כך התפתח משחק הפוך. שמרנו בצורה אגרסיבית יותר, וכך היה לנו קל יותר גם בהתקפה".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully