וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים חזרה מפיגור דו ספרתי וניצחה 70:76 את נס ציונה

האורחת הובילה כבר ב-13 בשיא, אבל ערב גדול של וויליאמס (21 נק' ו-8 ריב') העניק לקאנדזוריס ניצחון גדול בבכורה שלו בארנה

ההפסדים לעירוני קרית אתא והפועל חיפה כבר ערערו מחדש את העונה של הפועל ירושלים, אבל הערב (שני) בבכורה של איליאס קאנדזוריס בארנה שבבירה, הקבוצה האדומה ניצחה 70:76 את עירוני נס ציונה שהמשיכה במסלול הנפילה החופשית שלה עם הפסד חמישי ברציפות.

הפתיחה הייתה שייכת לאורחת שיצאה לריצת 0:9 בהובלת אייזיאה וויטהד (13 נק') והובילה 16:22 אחרי הרבע הראשון. ג'אקורי וויליאמס (21 נק' ו-8 ריב') היה הבולט באדום כשההפרש ירד ל-2 בלבד בפתיחת הרבע השני, אבל ג'ורג' קינג (18 נק' ו-6 ריב') היה בכל במקום ועם שלשה על הבאזר בירידה להפסקה נס ציונה הובילה 32:42. המומנטום של האורחת נקטע כשווייטהד ירד לספסל בעקבות פציעה ואז כריס ג'ונסון (12 נק') וליוואי רנדולף (16 נק') הובילו ריצת 2:15 מדהימה שהעבירה את המומנטום לצד האדום, אך שוב קינג הגיע בזמן הנכון וקבע 51:52 לקראת הרבע האחרון. האדומים המשיכו ביכולת הנהדר שלהם בחזרה מפיגור 13 עד ריצת 0:10 בהובלת רנדולף לקראת הסיום ועצרו את רצף ההפסדים על 2 בלבד עם חזרה למסלול הניצחונות.

קלעו להפועל ירושלים: ג'אקורי וויליאמס 21 ו-8 ריבאונדים, ליוואי רנדולף 16, כריס ג'ונסון 12, ספידי סמית' 7 ו-9 אסיסטים, ברינטון למאר 7, אור קורנליוס 6, יובל זוסמן 5, גבי צ'אצ'שווילי 2. עוז בלייזר שותף (10 דקות) ולא קלע.

קלעו לנס ציונה: ג'ורג' קינג 18 ו-6 ריבאונדים, אייזאה ווייטהד 13 (5 מ-15 מהשדה), ראלי אולקינס 10 (1 מ-8 מהשדה) ו-7 אסיסטים, ג'רום מיינסי 10 ו-9 ריבאונדים, צוף בן משה 8, תומר לוינסון 5, איתי שגב 4 ו-11 ריבאונדים, יונתן אבולוף 2. להב אקרמן ונדב ינקוביץ' (דקה כל אחד) שותפו ולא קלעו.

ג'קורי וויליאמס, הפועל ירושלים. fiba.com, אתר רשמי
הכוכב של ירושלים. וויליאמס/אתר רשמי, fiba.com

מהלך המשחק

רבע 1

ירושלים עלתה בחמישייה עם כריס ג'ונסון, ליוואי רנדולף, גבי צ'אצ'אשווילי, ספידי סמית' ואור קורנליוס. מגד, נס ציונה עם צוף בן משה, איתי שגב, אייזיאה ווייטהד, ג'רום מיינסי וג'ורג' קינג שהיה אחראי על הנקודות הראשונות במשחק עם סל ועבירה. ווייטהד צלף מחוץ לקשת פעמיים ונס ציונה עלתה ל-0:9 מהיר. סמית' ענה עם שלשה ראשונה של ירושלים, שגב קלע בצבע מול האקסית והאורחת שמרה על היתרון. סמית' המשיך עם רצף השלשות של האדומים, ראלי אולקינס דייק מהעונשין ושחקניו של אלעד חסין המשיכו לרוץ קדימה. יובל זוסמן עלה מהספסל וצמצם מעט, אבל נס ציונה ירדה עם 16:22 בתום רבע הראשון.

רבע 2

ג'אקורי וויליאמס הוריד את ההפרש ל-4 עם פתיחת הרבע השני, אך קינג הצליח להגדיל מחדש את היתרון של נס ציונה. קינג קלע מהשלוש עם יתרון דו ספרתי ראשון הערב, איליאס קאנדזוריס קיבל עבירה טענית ואולקינס תירגם זאת לקבוע 20:33. כריס ג'ונסון התעורר ועם שלשות הוריד את ההפרש ל-7, אבל נקודות של קינג מהעונשין ושלשה קבעו יתרון דו ספרתי עם 32:42 בהפסקה.

ג'ורג' קינג, עירוני נס ציונה. דני מרון
כיכב אצל האורחת, אבל זה לא הספיק. קינג/דני מרון

רבע 3

ג'רום מיינסי ושלשה של זוסמן שמרו על המשחק צמוד בפתיחת המחצית השנייה ונקודות של ליוואי רנדולף חתכו את ההפרש ל-5 בלבד. וויליאמס ורנדולף המשיכו ללהוט וההפרש ירד ל-2 כשווייטהד נפצע וירד מהפרקט ברגע משמעותי מאוד במשחק. הריצה האדומה המשיכה עם 2:15 אחרי שלשה גדולה של רנדולף וחסין קרא לפסק זמן מהיר. צוף בן משה חזר מהספסל עם שלשה שהשוותה את התוצאה וקינג שוב היה האיש של נס ציונה כשהחזיר את היתרון לאורחת עם 51:52 לנס ציונה.

רבע 4

קורנליוס פתח את הרבע האחרון עם לייאפ שהעביר את היתרון לצד האדום, אבל שלשה של בן משה שוב שמה את נס ציונה בקדמת הבמה. צ'אצ'אשווילי החזיר את היתרון לירושלים ואז הורחק, כשאולקינס צמצם מהקו ומיינסי השווה. קורנליוס כבר הרים את הארנה עם שלשה, עד שאולקינס ענה עם סל מחוץ לקשת משלו והשווה ל-65:65, שלוש דקות וחצי לסיום. ירושלים הצליחה לברוח בדקות האחרונות כשוויליאמס המשיך להיות הקלע המוביל עם נקודות מהקו וההפרש גדל ל-6. רנדולף המשיך לבלוט לקראת הסיום עם ריצת 0:10 אדומה בדרך ל-70:76 להפועל ירושלים בסיום.

ליוואי רנדולף, הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, האפליקציה הרשמית, אתר רשמי
רבע אחרון גדול של רנדולף/אתר רשמי, הפועל ירושלים, האפליקציה הרשמית

הפועל אילת - עירוני קרית אתא 75:83

הופעת הבכורה של יוריצה גולמאץ הסתיימה בטעם טוב עם ניצחון חשוב עבור נועלת הטבלה שסוף סוף עצרה את רצף 7 ההפסדים. המשחק התחיל צמוד עם שוויון 23:23 בתום הרבע הראשון כשדיישון בוקר ואמין סטיבנס בלטו בשני הצדדים. קרית אתא ירדה להפסדה ביתרון מינימלי ושמרה עליו גם בתום הרבע השלישי עם אייזיה מויסיוס, אך הרבע האחרון היה שייך לאילת.

ריצת 0:15 מדהימה באמצע הרבע הרביעי העביר את המומנטום לצד של המארחת שהצליחה לשמור על היתרון עד הסיום ואולי יצאה סוף סוף מהמשבר העמוק שלה. האורחת חזרה להפסיד אחרי הניצחון המרשים על הפועל ירושלים במחזור הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully