וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאני טים: השבוע המושלם של הפועל ירושלים שפוזלת לפלייאוף עליון

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 7:45

הפועל ירושלים רושמת עונה מאכזבת אך בשבוע האחרון היא מייצרת לאוהדיה רגעי אושר עבור עונה שלמה ופתאום גם פלייאוף עליון נראה כמו אפשרות ריאלית: "זה מגיע לנו על כל הבאסה שאנחנו עוברים השנה". וגם: השינוי של מתן חוזז

תקציר: הפועל חיפה - הפועל ירושלים 3:2/ספורט1

הסך הכל של הפועל ירושלים עד עתה העונה הוא אכזבה. במועדון ציפו ליותר וממש לא חשבו שיגיעו אל סף סיום הליגה הסדירה כשהמטרה היא לברוח מהתחתית. אך בכדורגל כמו בכדורגל, שבוע אחד עם שני משחקים פסיכיים, הדרבי הירושלמי והניצחון אתמול (שני) על הפועל חיפה, ולא רק שהקבוצה ואוהדיה חווים אושר מטורף, היא פיתאום חוזרה לתמונה גם במאבק על כרטיס לפלייאוף העליון.

אם בדרבי הירושלמי זה הרגיש יותר "מכתוב" מכדורגל, אתמול הפועל ירושלים הייתה ראויה לניצחון במחצית השניה. היא עלתה בחצי השני כדי לחזור למשחק ולחזור לפחות עם נקודה. אין לה את החלוץ סקורר, וזאת גם הבעיה שלה העונה, אך היא תמיד מגרדת עם אופק ביטון ובשבועות האחרונים זה מתן חוזז, שהפך משחקן מושמץ במכבי תל אביב לשחקן קלאץ' בהפועל ירושלים.

מתן חוזז הפועל ירושלים חוגג. ברני ארדוב
קור רוח. חוזז/ברני ארדוב

קור הרוח בפנדל ושער הניצחון לא מקריים. צריך היה לשמוע את מתן חוזז מדבר בסיום כדי להבין את השינוי שעבר עליו. הוא כבר מנתח את המשחק, מעריך דברים קטנים שהוא עושה על המגרש גם כשאין תכל'ס, משחק בתחושה שהאחריות היא עליו ונותן תוצרת. היו לו הרבה רגעים רעים בעונה הזאת, אך בשבוע האחרון מתן חוזז התחיל באופן רשמי את הקריירה שלו, הרבה מעבר לגולים.

וכן, המהלך של שער הניצחון היה פשוט מרהיב. קאפיטה חטף את הכדור בדרך למתפרצת, וכשכולם בטוחים שהוא עושה הטעיה ובועט החוצה, הוא מכניס כדור לסדריק דון, שנותן עקב מושלם לחוזז שרץ 70 מטר ונותן פס ניצחון. מדברים על הטעויות של רוני לוי והשחקנים שהוציא בשלב מוקדם, אך עוד לפני שיצאו הפועל ירושלים חזרה ועלתה לחצי השני כדי לחזור למשחק בכל הכוח, זה מה שהביא את הרגע המדהים הזה בסיום.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
אופק ביטון הפועל ירושלים חוגג. ברני ארדוב
רעב ואמונה. ירושלים חוגגת/ברני ארדוב

בסיום המשחק שחקנים בקבוצה אמרו "זה מגיע לנו על כל הבאסה שאנחנו עוברים השנה, רוב המשחקים היינו יותר טובים וירדנו בלי נקודות, סוף סוף זה מתאזן". בשני המחזורים הבאים תפגוש הקבוצה את מ.ס אשדוד וחדרה, פיתאום בריחה מהתחתית מתערבבת עם שאיפות לפלייאוף עליון, ניצחון על אשדוד בכלל יגביר זאת. זה לא משנה איפה הפועל ירושלים תסיים העונה כל עוד תישאר בליגה, את השבוע האחרון היא תיקח להרבה שנים, במסלול חיים של מועדון יש רגעים ושבועות שאי אפשר לשכוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully