וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופרת הסבון נמשכת: בסביבת אמבפה לא השתכנעו מהצעת ריאל מדריד

לפי "האתלטיק", המגעים בין הצדדים הפכו מסובכים, לאחר שהבלאנקוס הגישו הצעה נמוכה מזו שהציעו לפני שנתיים: "פרס מעורב מהרגיל במו"מ"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.2/ספורט1

הימים חולפים ועתידו של קיליאן אמבפה עדיין לוט בערפל. אחד הכוכבים הגדולים ביותר בעולם הכדורגל טרם החליט האם להישאר בפריז סן ז'רמן או לעבור לריאל מדריד בהעברה חופשית בקיץ הקרוב, כשלפי "האתלטיק", הצרפתי נטה להעדיף את אופציית הבלאנקוס, אך "נציגים בולטים בפמליה שלו לא התשכנעו מהצעת הספרדים, מה שהאט את התהליך".

מתברר כי ההצעה של ריאל היתה נמוכה יותר מזו שהוצעה לאמבפה במגעים הקודמים בין הצדדים, במאי 2022 (בונוס חתימה של 130 מיליון יורו לצד שכר עונתי של 26 מיליון יורו לעונה), אך היא עדיין אמורה להפוך אותו לשחקן בעל המשכורת הגבוהה ביותר במועדון. פריז, מנגד, הגישה לכוכבה מספר אפשרויות שונות בחודשים האחרונים, עם משכורת עונתית של 75 מיליון יורו, אחרי מסים ולפני בונוסים.

"ריאל לא יכולה להשוות את ההצעה הזו, אך פלורנטינו פרס מרגיש שעשה כל שביכולתו כדי לשכנע את אמבפה לחתום, ועדיין מקווה שכך יהיה", נכתב. מקור המקורב למגעים טען כי נשיא ריאל מדריד היה "מעורב מהרגיל" במשא ומתן, אך בינתיים לא הושגה פריצת דרך, ופמלייתו של אמבפה לא אהבה את הדדליין שהציבו אנשי הבלאנקוס לעסקה.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
איך זה ייגמר?/רויטרס

"הם הרגישו שהם זקוקים לעוד זמן", נכתב ב"אתלטיק". "תחילה אמבפה נתן אינדיקציות חיוביות, ומצב הרוח היה חיובי, אך מקורביו מסרו שהמשכורת תהיה נמוכה יותר מזו שירוויח בפריז סן ז'רמן - או בקבוצה אחרת שתחזר אחריו". עם זאת, גם בפריז סן ז'רמן עצמה לא אופטימיים בנוגע לאפשרות שהכוכב יחתום על חוזה חדש, ומודעים לעניין הרב שמגלה קבוצת הפאר ממדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully