וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזיה: שיחק למעלה מ-13 אלף שעות "פוטבול מנג'ר" - ומונה למאמן של קבוצה אמיתית

אורי תוריסון, בנאי איסלנדי בן 27 שהעביר שמונה אחוז מחייו במשחק המחשב הפופולרי, מונה למאמנה של נאטספירנופלאג מהליגה הרביעית: "פוטבול מנג'ר עזר לכישורי האימון שלי בחיים האמיתיים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.2/ספורט1

כמעט כל אדם ששיחק בחייו "פוטבול מנג'ר" האמין לרגע או שניים שהוא מסוגל להיות מאמן כדורגל גם בעולם האמיתי. מעטים, מן הסתם, זוכים לבחון את התיאוריה הזו במציאות, וזה בדיוק מה שהולך לחוות בקרוב בחור בשם אורי תוריסון.

האיסלנדי בן ה-27 העריך כי שיחק "פוטבול מנג'ר" לא פחות מ-13,700 שעות (שמונה אחוז מחייו). עם קורות החיים הללו, הוא מונה למאמנה החדש של נאטספירנופלאג, שצנחה שתי ליגות - מהליגה השנייה לליגה הרביעית באיסלנד - ועל כן החליטה לבצע זעזוע בלתי צפוי.

תוריסון, שעבד כבנאי, סיפר ל"ספורטסבייבל" כי הוא "מאמין באמת ובתמים שפוטבול מנג'ר עזר לכישורי האימון שלי בחיים האמיתיים. קבלת ההחלטות ומצבי הלחץ שם אפשרו לי לשפר את החשיבה האנליטית שלי ואת היכולת לפתור בעיות. המשחק הזה היה חוויה תרפויטית עבורי, במהלך החלקים הקשים ביותר בחיי. מצאתי שם הסחת דעת שהרחיקה אותי מהקשיים של העולם האמיתי".

בעבר היה תוריסון כדורגלן חובב, אך פציעות בירך אילצו אותו לתלות את הנעליים. בקיץ, מונה למאמנה של קבוצה מהליגה החמישית - מה שסייע לו לקבל שדרוג. בעלי קבוצתו החדשה הודה כי מדובר בבחירה מעוררת מחלוקת: "אורי בחור צעיר ומבטיח עם שאיפות גדולות. אנחנו יודעים שהצלחה בפוטבול מנג'ר לא מגיעה באופן מיידי, צריך הבנה עמוקה של המשחק. נראה האם אורי יעמוד בציפיות שלנו גם בחיים האמיתיים".

תוריסון סיכם ואמר: "בינתיים החוויה יוצאת מהכלל, כולם מאוד תומכים בי ומנסים לעזור. אני כבר מחכה שהעונה תתחיל במאי ומקווה שמעריצי פוטבול מנג'ר שאולי יבקרו באיסלנד יבואו למשחקים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully