וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה לג'ו תומאסון במכבי תל אביב נגד מכבי רמת גן

12.2.2024 / 19:08

הרכז החדש של הצהובים ערך את אימון הבכורה שלו אחרי הניצחון בדרבי ויתלבש למשחק בשלישי (18:50). בראון ייעדר, ריברו וקולסון ינוחו. רמת גן המפתיעה תחפש ניצחון ראשון היסטורי בהיכל מנורה אחרי 54 הפסדים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.2/ספורט1

משחקי ההשלמה בליגת העל יימשכו מחר (שלישי, 18:50) בהיכל מנורה כשמכבי תל אביב תארח את מכבי רמת גן במשחק מהמחזור השישי. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום השני, עם שבעה ניצחונות ושלושה הפסדים, כשרמת גן מדורגת מקום אחד מתחתיה עם תשעה ניצחונות וארבעה הפסדים. שתי הקבוצות נפגשו 90 פעמים עד היום בעונה הסדירה, כשהמאזן עומד על 3:87 לטובת מכבי תל אביב. הפעם האחרונה בה הן נפגשו הייתה בפברואר 2010. רמת גן מעולם לא ניצחה את מכבי תל אביב בחוץ ב-46 מפגשים בליגה הסדירה, ובשמונה מפגשי פלייאוף.

אחרי תקופה לא פשוטה של הפסדים הצליחה מכבי תל אביב לרשום ניצחון מוראלי חשוב לקראת המשך העונה עם הניצחון בדרבי התל אביבי אמש. החבורה של עודד קטש הצליחה להציג את משחק הליגה המרשים שלה ביותר העונה וגברה על מוליכת הטבלה תוך כדי שהיא עוצרת אותה על פחות מ-80 נקודות. ג'ו תומאסון הצטרף היום לאימוני מכבי ויהיה בסגל למשחק מחר. הרכש הטרי של הצהובים יילבש את הגופייה עם המספר 24. מנגד, מי שלא יתלבש למשחק הוא לורנזו בראון, שהחלטה לגבי שיתופו נגד הפועל ירושלים בשישי תתקבל עד יום חמישי. מי שעוד לא יתלבשו הם חסיאל ריברו ובונזי קולסון שיקבלו מנוחה.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ללא הרכז, קולסון וריברו. בראון/דני מרון

העונה הנהדרת של מכבי רמת גן שחזרה רק הקיץ לליגת העל אחרי 13 שנים המשיכה ביום שישי עם ניצחון חוץ על הפועל גליל עליון בצפת. החבורה של שמוליק ברנר התאוששה מההפסד להפועל באר שבע עם הצגה התקפית מרשימה, והראתה שהמיקום הגבוה שלה בטבלה הוא לא מקרי. רמת גן יודעת שלמרות היכולת הטובה העונה, משחק חוץ נגד מכבי תל אביב הוא משוכה שונה לחלוטין. הגארד אלכס המילטון ששב לסגל אחרי היעדרות של משחק אחד ימשיך להוביל את הקבוצה בקו האחורי לצד קני מקולום. מתחת לסלים ינסה בניה סרור ביחד עם אייזיאה מיילס וג'יי פי טוקוטו לתת פייט לסוללת הגבוהים של מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully