וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסקורר הלוהט ביורוליג": ווייד בולדווין ישלים קאמבק אישי גדול?

באתר היורוליג העריכו: אם ימשיך כך, כוכב מכבי תל אביב (17.4 נק') יוכל לעקוף את מייק ג'יימס (19.4) ולסיים כמלך הסלים בסיום העונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.2/ספורט1

מכבי תל אביב יצאה לפגרת היורוליג עם שלושה הפסדים רצופים. הצהובים יקוו לעצור את כדור השלג ב-29 בפברואר מול אלבה ברלין, ולכולם ברור שהמסלול אל עבר השגת המטרה המוצהרת - כרטיס להצלבה - עובר דרך ווייד בולדווין.

הכוכב שהתאושש אט אט מהפציעה ממנה סבל והצטיין גם בדרבי התל אביבי קלע 22 נקודות מול פנאתינייקוס, 28 מול ריאל מדריד, 25 מול באסקוניה ו-26 מול אנאדולו אפס בשבוע שעבר, והוא הבעיה האחרונה של עודד קטש.

באתר היורוליג ניסו להעריך מי יסיים כמלך הסלים בסיום העונה, ובקצב הזה, לא מן הנמנע כי בולדווין (17.4 נקודות למשחק) ישיג בסופו של דבר את הפייבוריט ומלך הסלים הנוכחי, מייק ג'יימס (19.4).

"הוא הסקורר הלוהט ביורוליג כרגע", נכתב על הגארד האמריקאי. "בחמשת המשחקים האחרונים הוא קלע 23.8 נקודות למשחק - אף אחד במפעל לא קלע יותר ממנו, וזה 5 נקודות למשחק יותר ממייק ג'יימס מאז המחזור ה-22".

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין. Dragan Tesic, אתר רשמי
בכושר שיא. בולדווין/אתר רשמי, Dragan Tesic

יש לציין שכרגע גם מרכוס הווארד (19.2 נקודות) ושיין לארקין (17.6) מקדימים את בודלווין בטבלת מלך הסלים, אולם איגור פטרינוביץ' מאתר היורוליג העריך: "אם בולדווין וג'יימס ימשיכו באותו קצב של חמשת המשחקים האחרונים, ווייד יעקוף אותו בסיום העונה הסדירה. זה אפשרי, בלי להמעיט בערכם של ג'יימס והווארד. אני באמת מאמין שבולדווין יכול לעשות זאת".

בולדווין חווה את עונתו הטובה בקריירה, לפחות מבחינה סטטיסטית, עם שיא קריירה של 17.4 נקודות למשחק ו-5.1 אסיסטים למשחק ביורוליג - השוואת השיא שקבע אשתקד. הוא רושם גם אחוזי שיא של 42.1% מחוץ לקשת ו-84% מהעונשין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully