וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום אפריקה אירחה את נבחרת פלסטין: "מרגישים פה בבית"

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 18:09

משחק ראווה מיוחד התקיים, בנוכחות הנשיא רמפוזה ומחמוד עבאס. הקהל קרא לשחרור פלסטין: "אנחנו לא חופשיים לגמרי עד שהעם הפלסטיני לא יהיה חופשי לגמרי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.2/ספורט1

אחרי שסיימה את דרכה באליפות אסיה, נחתה אמש (ראשון) נבחרת פלסטין בדרום אפריקה וזכתה לקבלת פנים חמה במיוחד. הנבחרת ערכה משחק ראווה תחת הכותרת "כדורגל עבור אנושיות", בתאריך סמלי - ה-11 בפברואר, יום השנה לשחרורו של נלסון מנדלה (תומך ידוע של המאבק הפלסטיני) מהכלא.

אלפי אוהדים מילאו את היציעים באצטדיון אתלון בקייפ טאון, וביניהם גם נשיא דרום אפריקה סיריל רמפוזה ושורה של פוליטיקאים בכירים, וכמוהם גם מחמוד עבאס. הקהל קרא לשחרור פלסטין, הניף את דגלי המדינה, וריגש את הנבחרת האורחת.

"אנחנו מרגישים כמו בבית כאן, דרום אפריקה תומכת בנו", אמר קשר הנבחרת בשאר אל שובאקי, "קבלת הפנים היתה נהדרת". הקפטן מוסאב אל בטאט הוסיף: "תודה לדרום אפריקה, לנשיא ולאנשים. אנחנו שמחים מאוד על התמיכה בפלסטין. יש פה אהבה גדולה וכולם הגיעו לתמוך בנו".

"לא נעצור עד שכל העם הפלסטיני יהיה חופשי", אמר הנשיא רמפוזה. "אנחנו לא חופשיים לגמרי עד שהעם הפלסטיני לא יהיה חופשי לגמרי. נמשיך לעמוד לצידם, בגלל זה הגענו לבית הדין בהאג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully