וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיאו: דני אבדיה רשם שיא קריירה, אבל נכנע לדונצ'יץ' ודאלאס

הישראלי שוב הצטיין והשווה את שיאו האישי כשסיים עם 25 נקודות, אבל וושינגטון רשמה הפסד שביעי רצוף, 112:104 למאבריקס, אחרי ששוב איבדה יתרון דו ספרתי ברבע האחרון. דונצ'יץ' סיים עם טריפל דאבל

וושינגטון וויזארדס מוכרת: כובעים עם הקדשה של דני אבדיה/washwizardsil

המגמה נמשכת: דני אבדיה שוב הצטיין, וושינגטון שוב הפסידה. הלילה (בין שני לשלישי) אבדיה השווה את שיא הקריירה וקלע 25 נקודות, אבל הוויזארדס הפסידו 112:104 בדאלאס וירדו למאזן 44:9 כשהם רושמים הפסד שביעי ברציפות. המאבריקס לעומת זאת עם ניצחון חמישי ברציפות, שהציב אותם במאזן 23:31.

דני אבדיה מול דניאל גאפורד, וושינגטון וויזארדס מול דאלאס. Sam Hodde, GettyImages
עוד ערב מרשים. אבדיה/GettyImages, Sam Hodde

אבדיה היה שוב מצוין, דומיננטי ויעיל, שיחק 34 דקות (שבהן מאזן הפלוס/מינוס שלו הוא 1+), וקלע באחוזים טובים - 11 מ-17 מהשדה (63.6 אחוז, כולל 1 מ-3 מהשלוש) והוסיף 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. הישראלי השווה את שיא הקריירה שלו, שקבע בשנה שעברה בחוץ מול סן אנטוניו. עם זאת, אבדיה איכזב עם 2 מ-6 בלבד מהעונשין וגם רשם 5 איבודים, שניים מהם ברבע האחרון, שבו וושינגטון שוב קרסה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הוויזארדס כבר הוליכו 82:93 ברבע הרביעי כשנותרו 10:08 דקות לסיום, אבל האורחים מושינגטון כהרגלם לא הצליחו לשמור על היתרון. זאת הפעם העשירית העונה שוושינגטון מאבדת יתרון של 10 נקודות ומעלה, כשמנגד דאלאס מתחילה להתעורר ברבע האחרון ומסיימת את המשחק בריצת 11:30 ובסך הכל מנצחת את הרבע האחרון 16:34.

לוקה דונצ'יץ' היה יחסית שקט, ועדיין סיים עם טריפל דאבל של 26 נקודות, 15 אסיסטים ו-11 ריבאונדים. קיירי אירווינג קלע גם הוא 26 נקודות, ודאלאס מנצחת למרות 9 מ-36 מהשלוש (25 אחוז), בהשוואה ל-7 מ-32 של וושינגטון מעבר לקשת (21.9 אחוז). דניאל גאפורד, ששיחק ול חבריו לשעבר, סיים עם 16 נקודות ו-17 כדורים חוזרים, פלאס 5 חסימות.

טיוס ג'ונס מול לוקה דונצ'יץ', וושינגטון וויזארדס מול דאלאס. Sam Hodde, GettyImages
שיא קריירה באסיסטים. ג'ונס/GettyImages, Sam Hodde
לוקה דונצ'יץ' לצד קיירי אירווינג, שחקני דאלאס מאבריקס. Sam Hodde, GettyImages
ערב שקט, של 26 נקודות וטריפל דאבל. דונצ'יץ'/GettyImages, Sam Hodde

ההפסד לא פוגע בערב האישי המרשים של אבדיה, שכאמור היה שוב פעיל ורשם משחק שלישי ברציפות עם 20 נקודות ומעלה (ורביעי בחמישה משחקים), כשהוא שוב חודר באגרסיביות לצבע, קולע מחצי מרחק ועושה כל מה שנדרש כדי לסיים כקלע המוביל של קבוצתו. טיוס ג'ונס קלע 14 נקודות ורשם שיא קריירה של 16 אסיסטים, קייל קוזמה קלע 23 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים, אבל ג'ורדן פול רשם עוד ערב מאכזב מאוד של 3 נקודות ב-1 מ-12 מהשדה. וושינגטון תחפש ניצחון נדיר במשחקה הבא, בחוץ בניו אורלינס (בין רביעי לחמישי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully