וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "ההיעדרות של בלינגהאם רק נותנת לנו יותר מוטיבציה"

מאמן ריאל מדריד דרוך לקראת שמינית גמר האלופות מול לייפציג (שלישי, 22:00): "זה המפעל הכי חשוב לנו". קרוס: "חשבתי שאפרוש בגיל הזה, אבל עדיין רוצה לשחק ולנצח". נאצ'ו יחזור למרכז ההגנה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.2/ספורט1

ליגת האלופות חוזרת מחר (שלישי, 22:00) עם פתיחת שלב הנוקאאוט כששיאנית הזכיות, ריאל מדריד, תתארח בגרמניה אצל ר.ב. לייפציג במשחק שמאז ההגרלה נראה אפילו קל יורת עבור הבלאנקוס. מלבד ההפסד לאתלטיקו מדריד בגביע המלך, הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי לא הפסידה באף מסגרת מאז סוף חודש ספטמבר, וגם נגד היריבה הגרמנית היא לא מתכוונת לעצור, על אף החיסורים הרבים.

המאמן האיטלקי ייאלץ להסתדר ללא אנטוניו רודיגר וג'וד בלינגהאם שנפצע בניצחון הגדול על ג'ירונה במחזור האחרון בליגה הספרדית, כשמי שאמור לתפוס את מקומו ב-11 הוא ברהים דיאס שיוצב מאחורי ויניסיוס ורודריגו. לאנצ'לוטי כמובן שלא יעמדו לרשותו גם אדר מיליטאו ודייויד אלאבה שסיימו את העונה, כשאנדריי לונין ימשיך לעמוד בין הקורות במקום טיבו קורטואה שגם יחזור רק בעונה הבאה. עם חסרונות כל הבלמים חוץ מנאצ'ו פרננדס, אורליאן טשואמני שוב יהיה במרכז ההגנה כשדני קרבחאל ישוב לעמדת המגן הימני.

"המוטיבציה שלי תמיד גבוהה, כי אני בריאל מדריד ואוהב את הסגל שלי", אמר אנצ'לוטי לקראת המשחק. "ליגת האלופות היא הדבר החשוב ביותר עבור המועדון הזה, נילחם שוב על התואר. כבר ניצחנו משחקים ללא ג'וד, ועם ברהים דיאס או חוסלו. כמובן שהוא חשוב לנו, אבל ההיעדרות שלו רק נותנת לנו יותר מוטיבציה. אם ויניסיוס ימשיך לשחק כמו נגד ג'ירונה, הוא יוכל לעשות את ההבדל".

על המשך דרכו של טוני קרוס, שרמז לא פעם כי הוא מתכוון לפרוש בקיץ, אמר: "צריך לכבד את החלטתו". הקשר הוותיק עצמו נשאל בין היתר על חזרה לנבחרת גרמניה בקיץ ואמר: "אני עדיין לא יודע, זו אופציה. נחיה ונראה. תמיד אמרתי שגיל 32 זה הגיל לפרוש. המוטיבציה שלי מפתיעה אותי, התחלתי בבאיירן מינכן בגיל 17 וכבר חשבתי שאפרוש עכשיו, אבל אני עדיין רוצה לשחק ולנצח". על שריקות הבוז שספג בסופרקופה בערב הסעודית אמר: "זה רק נתן לי הוכחה לכך שצדקתי בביקורת שהעברתי".

צ'אבי סימונס חוגג שער לזכות לייפציג. Srdjan Stevanovic, GettyImages
הכוכב ההולנדי יהמם את ריאל מדריד? צ'אבי סימונס/GettyImages, Srdjan Stevanovic

המארחת עדיין רק ללא אמאדו אמאדו האידרה שנפצע בחודש דצמבר, אך מלבד הקשר, יעמוד לרשותו של מרקו רוזה סגל מלא, כשבחלק הקדמי צפויים לפתוח דני אולמו, צ'אבי סימונס, לואיס אופנדה ובנימין ששקו.

את שלב הבתים סיימו הגרמנים במקום השני בטבלה אחרי מנצ'סטר סיטי, בעוד הבלאנקוס עם מאזן מושלם של 18 נקודות מפסגת בית ג', מעל נאפולי שהצטרפה אליה לשלב 16 האחרונות. בשנה שעברה שתי הקבוצות נפגשו בשלב הבתים כשריאל ניצחה בביתה 0:2 משערים של פדריקו ואלוורדה ומרקו אסנסיו שהספיק להצטרף לפריז סן ז'רמן מאז, בעוד בלייפציג הקבוצה הגרמנית ניצחה 2:3 כשאת 3 השערים כבשו שלושה אקסים של הקבוצה - יושקו גברדיול, כריסטופר אנקונקו וטימו ורנר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ברהים דיאס ריאל מדריד. רויטרס
צפוי להחליף את בלינגהאם הפצוע בהרכב. ברהים דיאס/רויטרס

משחק גומלין שמינית גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לר.ב. לייפציג בסנטיאגו ברנבאו יתקיים ב-6.3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully