וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של שיאן העולם דורש לחקור את נסיבות מותו הטראגי

אביו של קלווין קיפטום טען כי ארבעה אנשים התייצבו בביתו לפני מספר ימים, סירבו להזדהות ו"ניהלו חקירה בנוגע לבני". כעת הוא מבקש את עזרת הממשלה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.2/ספורט1

השעות חולפות, ונסיבות המוות המלאות של שיאן העולם במרתון קלווין קיפטום עדיין לא מתבהרות. כזכור, הקנייתי נספה אמש (ראשון) בתאונת דרכים בקניה בגיל 24 בלבד, ומשפחתו דורשת לפתוח בחקירה לאור הטרגדיה הגדולה.

לפי אביו, סמסון, "לפני מספר ימים הגיעו אלי ארבעה אנשים שטענו שהם מהממשלה וביקשו לדבר איתי. עכשיו, אחרי שבני מת, אני תוהה מי הם ומדוע הם הגיעו, איזו חקירה הם ניהלו בנוגע לבני. הם סירבו להזדהות, ביקשתי מהם להראות לי תעודות שיוכיחו שהם מהממשלה - והם סירבו".

האב הוסיף ואמר: "אני דורש מהממשלה להתערב. אני לא יודע מה אעשה עכשיו שבני לא איתנו. הוא היה רק בן 24 והיה לו עתיד מזהיר. התבשרתי על מה שקרה בחדשות, בטלוויזיה. הלכתי למקום בו אירעה התאונה, אך המשטרה כבר פינתה את הגופה".

על פי התחקיר הראשוני, קיפטום נהג ברכב ומאמנו, גרווייס המיזמאנה, ישב לצידו. בסביבות השעה 23:00 שעון קניה, קיפטום איבד שליטה על הרכב מסיבה לא ברורה, התנגש במעקה בטיחות והתהפך. מותם של קיפטום ושל המיזמאנה נקבע במקום. אישה נוספת שזהותה עדיין לא הובררה באופן סופי נפצעה קשה.

גם מושל המחוז קרא לחקירה מלאה של התאונה: "כואב לנו מאוד על מותו של קלווין. אנחנו דורשים מהמשטרה להאיץ את החקירה כדי שנדע מה גרם לתאונה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

קיפטום דל האמצעים החל להתאמן במרתון באופן לא מקצועי, ובמקום לעשות זאת במגרשים מוסדרים, רץ בכבישי קניה. אל המרתון התחרותי הראשון שלו הוא הגיע עם נעלי ריצה שקיבל מהשאלה מחבר "עשיר" בכפר.

מהר מאוד קיפטום התגלה כעילוי, ובשנת 2023 הוא פרץ. באוקטובר האחרון במרתון שיקגו הוא הצליח לשבור את שיא העולם של אליוד קיפצ'וגה, בן ארצו ומי שנחשב עד אז לשליט הכמעט בלתי מעורער בכנף. קיפטום סיים את המרתון בשיקגו אחרי שעתיים ו-35 שניות, והיה אמור להתחרות עם קיפצ'וגה באולימפיאדת פריז. הוא גם סומן כמועמד המוביל להפוך למרתוניסט הראשון אי פעם שיורד משעתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מרתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully