וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באתלטיקו מדריד נרגעו: אלברו מוראטה ייעדר כשבועיים בלבד

לפי "האתלטיק", החלוץ שנפגע בברכו הימנית בהפסד לסביליה סובל ממתיחה חזקה וישוב לכל המאוחר בחודש הבא. זו צפירת הרגעה גם לנבחרת ספרד לקראת היורו בקיץ

מחוץ לקווים, 11.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אלברו מוראטה נפגע אמש (ראשון) בברכו הימנית וסיים את משחק ההפסד 1:0 לסביליה כבר בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. הוא נאנק מכאבים ועל הספסל תועד ממרר בבכי, כך שההשערה המיידית הייתה שמדובר בפציעה חמורה והחשש היה שהוא לא יחסר רק לאתלטיקו מדריד בהמשך העונה, אלא גם לנבחרת ספרד במשחקי היורו בקיץ.

הבוקר שני, כך לפי דיווח באתר "האתלטיק", הקולצ'ונרוס, אנשי נבחרת ספרד וכמובן שמוראטה עצמו זכו לבשורות מצוינות אחרי שסדרת בדיקות שעבר הלילה הראו כי מדובר בפציעה קלה שתשבית אותו לכשבועיים בלבד.

אלברו מוראטה, חלוץ אתלטיקו מדריד. רויטרס
ייעדר כשבועיים ולא מעבר. מוראטה/רויטרס

מוראטה סובל ממתיחה חזקה בברך ואמור לשוב לכל המאוחר בחודש הבא. הוא לא אמור לעמוד לרשות דייגו סימאונה בעוד שמונה ימים כאשר אתלטיקו מדריד תתארח במילאנו אצל אינטר במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, אבל אמור לשוב עד הגומלין בחודש הבא בוונדה מטרופוליטנו. בלה ליגה הספרדית הוא ייעדר לכל הפחות נגד לאס פלמאס ואלמריה וסביר שייעשה ניסיון להכשיר אותו למפגש עם אתלטיק בילבאו בסוף החודש בחצי גמר גביע המלך, אחרי שבילבאו ניצחה 0:1 במשחק הראשון שנערך במדריד.

העונה מוראטה רושם עונה נפלאה מבחינתו, הבקיע עד כה 13 שערים ב-22 משחקים בהם שותף בליגה (כמו מספר השערים שלו בכל העונה שעברה בליגה) וכן הבקיע חמישה שערים בשישה משחקים בשלב הבתים של ליגת האלופות - הכי הרבה שלו מאז עונת 2016/7 בריאל מדריד.

"תודה לאלוהים, הפציעה לא חמורה", כתב מוראטה לאחר הדיווחים בנושא, "תודה רבה לכולם על ההודעות והתמיכה, בקרוב מאוד אחזור לעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully