וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבדיה פלופ? כעת כשרואים את המוצר המוגמר, זה נשמע כמו בדיחה"

הישראלי ממשיך להשתפר, בארה"ב כבר לא מזלזלים: "ההשוואה להליברטון תרדוף אותו, אבל הוא עדיף על בחירות לוטרי אחרות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.2/ספורט1

בארצות הברית מתחילים לראות בדני אבדיה שחקן מגובש ובשל, ומבינים שהבחירה בו בלוטרי בדראפט 2020 נראית לא רעה בכלל בדיעבד. אבדיה נבחר תשיעי בדראפט ההוא, שבדיעבד לא היה מרשים במיוחד, כולל שחקנים שנבחרו בבחירות גבוהות והפכו לשוליים במקרה הטוב.

בשנים הראשונות של אבדיה ב-NBA היה מי שהשווה בינו לבין טייריס הליברטון שנבחר בבחירה ה-12 על ידי סקרמנטו והפך לאולסטאר, אבל כעת כשהפורוורד הישראלי מציג מספרים יפים ומראה יכולות מגוונת בשני צידי המגרש מדי משחק, הספקות פחתו.

"דני עומד להיות שחקן דומיננטי מאוד בליגה. הוא הפך לאיום התקפי. אפשר לרדת על טומי שפרד, אבל כשמתחילים לראות המוצר המוגמר ומסתכלים על בחירות לוטרי אחרות בדראפט הזה, מבינים שדני היה בחירה טובה", אמרו בפודקאסט "Locked On Wizards". "דני מתחיל להתגבש מבחינה התקפית. הוא, בילאל קוליבאלי וקורי קיספרט חייבים להיות חלק חשוב מאוד בעתיד של וויזארדס. יש לנו בסיס טוב מאוד".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
הרוויח את הכבוד. אבדיה/רויטרס

עוד אמרו: "ההתקפה צריכה לעבור יותר דרך דני. האם הוא צריך לשחק כרכז במשרה מלאה? את זה עוד נצטרך לראות. אבל ראיית המשחק שלו יוצאת מהכלל והוא צריך לגעת הרבה יותר בכדור. הוא התפתח יפה מאוד. הוא הפך להיום איום התקפי. ידענו שהוא יודע לשמור, אבל הוא הופך לשחקן התקפה מסוכן מאוד.

"ניבאו שהוא ייבחר בטופ 5 בדראפט, והוא קצת 'נפל' עד שהגיע אלינו וקפצנו על המציאה. כולם תמיד מדברים על זה שדני נבחר לפני טייריס הליברטון. זאת ההשוואה שתרדוף אותו כל הקריירה, אבל ב-NBA יש הרבה עניין של התאמה. אני בספק גדול אם הליברטון היה נראה בוושינגטון כל כך טוב כמו שהוא נראה בסקרמנטו ואינדיאנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully