וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה מחכה לשמוע ממסי אם ישחק בפריז: "הדלת פתוחה עבורו"

חאבייר מסצ'ראנו, מאמן הנבחרת האולימפית, התייחס לאפשרות שהפרעוש יצטרף אליהם בניסיון לזכות במדליית הזהב: "החלטה אך ורק שלו"

מחוץ לקווים, 11.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרת ארגנטינה הייתה זקוקה לניצחון הלילה (בין ראשון לשני) כדי להדיח את ברזיל ולעלות על חשבונה למשחקים האולימפיים בפריז, וכך עשתה כאשר שער מאוחר של לוסיאנו גונדו העניק לה 0:1 בוונצואלה על היריבה המרה והמושבעת והבטיחה את הגעתה למשחקים הקיץ - שם אולי תפגוש את נבחרת ישראל.

בינתיים אפשר לפנטז על מפגש בין גיא לוזון לחאבייר מסצ'ראנו על הקווים, אבל מה שכל העולם מפנטז עליו הוא הגעה של ליאונל מסי למשחקים האולימפיים בפעם השנייה. ארגנטינה זכתה במדליית הזהב באתונה ב-2004 וכעבור ארבע שנים, במשחקים בבייג'ינג, שוב ניצחה ארגנטינה את כל המשחקים בתחרות וזכתה בזהב כאשר בנבחרת שלה מככבים בין השאר מסי, סרחיו אגוארו, וחואן רומן ריקלמה לצד מסצ'ראנו, שזכתה פעמיים בזהב ויקווה לעשות זאת בפעם השלישית והראשונה כמאמן.

ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. Daniel Jayo, GettyImages
תלוי בו. ליאונל מסי/GettyImages, Daniel Jayo

חלוץ הנבחרת האולימפית טיאגו אלמדה נשאל הלילה על האפשרות שמסי יצטרף אליהם בקיץ והודה: "אני מאוד מקווה שהוא ירצה להצטרף אלינו, זו תהיה הגשמת חלום עבורי. אתן לו את סרט הקפטן אם הוא יגיע, זה מובן מאליו".

כאשר נשאל מסצ'ראנו על האפשרות שמסי יצטרף, השיב: "אני פותח לו את הדלת לנבחרת, זו החלטה אך ורק שלו. הוא בירך אותנו על ההעפלה וכולנו יודעים שהוא אוהד של הנבחרת, אז נשמח אם זה יקרה, אבל יש עוד הרבה זמן כדי לדון בכך".

מה הסיכוי שמסי אכן יהיה במשחקים האולימפיים? כמובן שזה תלוי קודם כל בו ובשלב זה "הפרעוש" לא התייחס כלל לאפשרות שיצטרף לחבורה הצעירה בניסיון להוביל אותה למדליית זהב. שנית, יש לזכור שבקיץ ייערכו משחקי הקופה אמריקה שבהם ינסה מסי להגן על התואר. גמר הקופה אמריקה, אם ארגנטינה תגיע עד למשחק המכריע בתחרות, ייערך ב-14 ביולי במיאמי, עשרה ימים בדיוק לפני שטורניר הכדורגל באולימפיאדה ייפתח במארסיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully