וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלה עם הנוער? גנט "לא יודעת מה לעשות" לפני מכבי חיפה

אחרי הפסד חמישי בשישה משחקים ובצל מכת הפציעות שמותירה את הספסל "בלי אופציות", ואנהאזברוק אובד העצות עשוי להמר על בן ה-15 מול הירוקים (ה', 22:00 ספורט2): "יהיה שבוע קשה מאוד"

מחוץ לקווים, 11.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי חיפה לא הייתה יכולה לקבל את גנט במצב יותר נוח מבחינתם של הירוקים. היריבה בשלב 32 האחרונות של הקונפרנס ליג תגיע למשחק הראשון מתוך שניים ביום חמישי (22:00, ספורט2) אחרי שספגה אמש (ראשון) הפסד ליגה שלישי רצוף, רביעי בחמשת המשחקים האחרונים וחמישי בשישה משחקים בכל המסגרות. הבלגים עוד לא ניצחו ב-2024, ובליגה איבדו גובה רב אחרי שצברו נקודה מתוך 15 האחרונות.

אבל זה לא רק המומנטום הגרוע שמדאיג את גנט, אשר נכנעה אמש 2:1 לסרקל ברוז' בבית, אלא גם מצב הסגל. לא פחות משישה פצועים יש כרגע להיין ואנהאזברוק, כולל שני השוערים הבכירים, הקפטן סוון קומס ושחקני ההרכב ג'ורדן טורנאריגה, נוריו פורטונה ואנדרו יולסאגר.

"החצי הראשון שלנו היה טוב, אבל לא היה לנו את המחץ לעשות יותר מזה. חלק מהשחקנים היו עייפים, ובסגל כזה צעיר, אין לנו אופציות מהספסל שיוסיפו", הסביר ואנהאזברוק את ההפסד לסרקל ברוז', אליו התייצבה גנט עם חמישה מחליפים, כשאחד מהם היה שוער המשנה דייבי רוף שכלל לא היה בסגל בארבעת המשחקים הקודמים, כאמור בשל פציעה.

מאמן גנט היין ואנהאזברוק. KRISTOF VAN ACCOM/Belga/AFP, GettyImages
מיואש. ואנהאזברוק/GettyImages, KRISTOF VAN ACCOM/Belga/AFP

בזמן שהמצב בליגה הולך ומחמיר, כעת צריכה גנט לחזור גם לאירופה והיא אובדת עצות: "ישבנו אתמול עם הצוות ואנחנו באמת לא יודעים מה לעשות", אמר ואנהאזברוק הנואש, שהודה כי הוא שוקל לעלות עם הנוער נגד מכבי חיפה. "אם אני רוצה להעניק מנוחה לשחקנים, אנחנו צריכים לשחק עם הנוער, כי הם גם ככה יושבים על הספסל שלנו - לא? לצערי זה לא יהיה קל. אם אעלה בהרכב הכי חזק, אני לוקח סיכון ששחקנים מסוימים לא יהיו כשירים למשחק נגד אופן ביום ראשון. ואסור לשכוח שיש לנו את הגומלין באירופה ביום רביעי הבא. יהיה שבוע קשה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'ורתי מוקיו, בלם הנוער של גנט. ASPER JACOBS/BELGA MAG/AFP, GettyImages
בן ה-15 יושיע את גנט? ג'ורתי מוקיו/GettyImages, ASPER JACOBS/BELGA MAG/AFP

מבין אותם שחקני נוער, מי שנמצא במוקד הוא ג'ורת'י מוקיו בן ה-15. לפי התקשורת הבלגית, מועדונים גדולים לוטשים עיניים לעבר הבלם הצעיר, אותו גנט מנסה להחתים על חוזה מקצועני ראשון. לכן, ואנהאזברוק הבטיח למוקיו, שיציין את יום הולדתו ה-16 בסוף החודש, שאם הוא יחתום הוא ייכלל מיידית בסגל הקבוצה הבוגרת. האם הוא יפתח כבר ביום חמישי נגד מכבי חיפה?

בבלגיה הוסיפו שהתכנון המקורי היה לשלב את מוקיו בקבוצת המילואים שמשחקת בליגה השלישית. החשש להמר עליו בקבוצה הראשונה גדול עוד יותר לנוכח עמדת המפתח בה הוא משחק, אך המאמן הבהיר: "הוא מקרה מיוחד מאוד. הוא מאוד מפותח לגילו, אין לו בעיה של בגרות".

  • עוד באותו נושא:
  • גנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully