וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי יעזוב לפני תום העונה? דקו: "בארסה זקוקה לשינוי רדיקלי"

אחרי עוד תצוגת נפל הגנתית ועוד משחק ללא ניצחון: דקו ולאפורטה אומרים דבר אחד, המאמן שומע דברים אחרים, בינתיים הלחץ עליו גובר. לפחות "ימאל מסתיר את הבושה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.2/ספורט1

ברצלונה הולכת מדחי אל דחי. אם למי מאנשי הקבוצה עוד היו אשליות בנוגע למאבקי האליפות בספרד, הן התנפצו אתמול (ראשון) עם 3:3 ביתי מול גרנאדה, הכבשה השחורה של בארסה בשנים האחרונות, אותה לא ניצחה בחמשת המפגשים האחרונים.

ברצלונה שוב הציגה הגנה איומה, איפשרה לגרנאדה להפוך פיגור 1:0 ליתרון 1:2 ו-2:3, אבל בסופו של דבר סחטה 3:3 בעיקר בזכות לאמין ימאל, שהיה נקודת האור של בארסה פעם נוספת. ילד הפלא כבש צמד וב"מונדו דפורטיבו" כתבו ש"הוא מסתיר את הבושה" - אבל גם זה נכון רק במידה מסוימת.

בעקבות התיקו בארסה נותרה במרחק של 11 נקודות מריאל מדריד בפסגה, ואחרי שכבר הודחה מהגביע בשלב מוקדם, נותר לה רק לפנטז על הישג בליגת האלופות שנראה רחוק ויומרני מאוד בהתחשב ברמה שהקבוצה מציגה העונה.

אחרי המשחק, הרוחות בבארסה סערו. הנשיא ז'ואן לאפורטה והמנהל הספורטיבי דקו נותרו ספונים בחדרם באצטדיון זמן רב אחרי שריקת הסיום, ונצפו יוצאים רק אחרי חצות, בתום ישיבת חירום. לפי התקשורת הקטלאנית, בברצלונה מרגישים שהמצב הזמני עם צ'אבי, שכבר הודיע על עזיבתו בתום העונה, לא מיטיב עם הקבוצה. לפני מספר שבועות לאפורטה נענה לבקשתו של צ'אבי לסיים את העונה במועדון, אבל לא מן הנמנע שיוחלט על פרידה עוד לפני כן, בניסיון "להציל את העונה".

רוברט לבנדובסקי, ברצלונה. Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images, GettyImages
דרוש שינוי מיידי? לבנדובסקי/GettyImages, Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images
לאמין ימאל, ברצלונה. רויטרס
נקודת אור. ימאל/רויטרס

אם לא די בשמועות, את המתיחות והרחשים בנוגע למאמן אפשר היה לראות גם בריאיונות אחרי המשחק. דקו התייצב מול המצלמות ואמר ש"ברצלונה זקוקה לשינוי רדיקלי", גם לאפורטה השמיע דברים ברוח דומה לאוהדים שפנו אליו במחאה על המצב של הקבוצה, אבל צ'אבי מצידו טוען ש"דקו אמר לי דברים שונים לחלוטין. הוא אמר שהוא מאמין בזהות של הקבוצה שלנו וב-DNA שאנחנו מנסים להטמיע, כך שהציטוטים שלו הערב לא ברורים לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully