וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאום שהטריף, הנשק שסוף סוף נוצל ואפקט ההיכל: המסר של מכבי ת"א

12.2.2024 / 6:45

שמעון מזרחי שוב בתפקיד המוטיבטור, יד אליהו שוב מבצר וריברו מתגלה כאיש ש"אף אחד בליגה לא יכול להתמודד איתו": הצהובים ניצחו בדרבי והשאירו את התקופה הרעה מאחור. עכשיו הם רוצים לשלב את תומאסון ואולי ישתמשו בלורנזו בראון שוב נגד ירושלים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.2/ספורט1

אחרי פתיחת עונה לא פשוטה, הפסדים ביתיים ויכולת לא משכנעת, עלתה אמש (ראשון) מכבי תל אביב למקום השני בטבלת ליגת העל אחרי ניצחון 78:95 על הפועל תל אביב בדרבי השני של העונה. הצהובים עומדים כעת על מאזן של שבעה ניצחונות מול שלושה הפסדים בליגה, ועד ליציאה לפגרת הנבחרת ביום ראשון הבא, ישלימו עוד שלושה משחקים במסגרת המקומית, הראשון שביניהם כבר מחר נגד מכבי רמת גן.

מכבי תל אביב השתלטה על המשחק אחרי רבע ראשון פחות טוב, ניצחה את כל שלושת הרבעים הבאים ועצרה את הפועל על פחות מ-20 נקודות בכל רבע, כשעודד קטש מקבל תרומה בספרות כפולות מחמישה שחקנים, כשמעל כולם בונזי קולסון עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים, וחסיאל ריברו עם 12 נקודות ו-13 ריבאונדים.

ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
ההיכל התגעגע, וגם השחקנים. דיברתולומיאו אמש/אודי ציטיאט

במכבי תל אביב סיפרו לפני המשחק על אווירה מתוחה בעקבות רצף התוצאות השליליות לאחרונה ביורוליג, ובעקבות ההפסד הקודם בדרבי. מי שהחליט למלא את תפקיד המוטיבטור הוא שוב היו"ר שמעון מזרחי שנכנס לחדר ההלבשה לפני המשחק ונאם בפני השחקנים על חשיבות הדרבי למועדון, נאום שלפי אנשי המועדון לא נפל על אוזניים ערלות.

"כל משחק הוא חשוב, אבל לדרבי יש משמעות אחרת לגמרי. אני שמח על איך שהגבנו, לא היינו טובים הגנתית בתקופה האחרונה, זה היה האתגר שלנו לקראת המשחק הזה. הפועל עדיין שיחקו טוב, אבל עשינו מספיק כדי להשיג את הניצחון, וזה מה שחשוב", אמר הקפטן ג'ון דיברתולומיאו שקלע 12 נקודות, "הקהל שלנו מדהים, והוא חסר לנו מאוד השנה. זה קשה להסביר כמה הוא חסר לנו, המגרש הזה היה מבצר ביורוליג, אף קבוצה לא רצתה לבוא לפה. האוהדים באו לדרבי והייתה אווירה נהדרת, הם סיבה חשובה לכך שיכולנו לשחק ככה".

הקפטן סיפר על התפקיד שהוא וג'ייק כהן מילאו בניצחון אמש, "לי ולג'ייק יש הרבה ניסיון בדרבים. יש מתח לפני המשחקים האלה, ועם המומנטום שאנחנו נמצאים בו היה עוד קצת לחץ. ג'ייק הוא המקצוען הגדול, הוא תמיד מוכן כשקוראים לו. הוא שינה לגמרי את המשחק. זה מה שאנחנו מצפים ממנו ומהרבה מנהיגים שלנו".

מי שזכה למחמאות היה חסיאל ריברו. הפורוורד-סנטר הקובני היה מהפתיחה שחקן הפנים המוביל על המגרש, נראה דומיננטי וניצח כמעט בכל מאבק שלו, כשגם עודד קטש הודה בסיום כי יצטרך ללמוד איך להשתמש בו יותר במשחקי הליגה, "אין בליגת העל אף אף שחקן שיכול להתמודד איתו מבחינה פיזית", אמר אחד מאנשי מכבי, "הוא משחק מעט מדי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רומן סורקין לצד חסיאל ריברו מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
"משחק מעט מדי"? ריברו עם סורקין אמש/אודי ציטיאט

על המגרש אמש עלה לורנזו בראון ל-15 דקות. במכבי תכננו כי הגארד הוותיק ישותף ליותר דקות למרות שהוא סובל מכאבים בגב ועלה אל הפרקט עם זריקה, אבל בעיית עבירות גרמה לצוות המקצועי להעניק יותר דקות לג'ון דיברתולומיאו לצד וויד בולדווין, והקפטן הוותיק הצטיין.

בראון לא יתלבש מחר (18:50) למשחק נגד מכבי רמת גן, אבל גורמים שונים במכבי לא פסלו את האפשרות כי ביום שישי נגד הפועל ירושלים הוא שוב יהיה על המגרש. "לורנזו רוצה להתחרות. הוא הרגיש בסדר היום, יש לו שבועיים מנוחה בזמן פגרת הנבחרת, ולפי הצורך והרצון שלו יוחלט האם לשתף אותו גם בשישי, למרות שהנטייה הכללית היא להעניק לו מנוחה".

מי שיירשם לראשונה מחר הוא ג'ו תומאסון. הגארד החדש של הצהובים צפוי להיות חלק מהסגל כמו גם אנטוניוס קליבלנד וג'יימס ווב שלא נרשמו במשחק אמש. מי שאמורים להשלים את הסגל הם ככל הנראה ווייד בולדווין וחסיאל ריברו.

"זה האתגר שלנו, במכבי אנחנו משחקים הרבה משחקים, וצריכים להתמקד משחק אחרי משחק. אנחנו נהנה מהניצחון הזה ונתמקד ברמת גן. אי אפשר לשנות את לוח המשחקים, אנחנו רודפים אחרי הפועל למקום הראשון בליגה ונרצה להשיג אותו", סיפר דיברתולומיאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully