וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מודים: "הפרידה המיידית מכהן? בלתי נמנעת". טנקו חתם

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 9:37

ההתנהלות המתוחה בתקופה האחרונה דחקה בקבוצה להיפרד מהמנהל המקצועי באמצע העונה: "הרבה אנשים נפגעו". הנחמה: "4 הפסדים רצופים, ואנחנו עדיין במרחק נקודה מהפלייאוף העליון. זה הזוי". שחקן הכנף הגנאי הצטרף

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

משהו לא טוב עובר על מכבי נתניה. אמש (ראשון) הפסידה הקבוצה 2:0 להפועל באר שבע ורשמה הפסד ליגה רביעי ברציפות וחמישי בששת משחקיה האחרונים. למזלה של נתניה, גם שאר היריבות שלה מפשלות ומאבדות נקודות במאבק על שני המקומות שעוד נותרו פתוחים בפלייאוף העליון.

"אם להיות כנים, זה הזוי שאנחנו אחרי ארבעה הפסדים רצופים ועדיין במרחק של נקודה בלבד מהמקום השישי", אמר גורם במועדון. "נשארו לנו חמישה משחקים עד סיום הליגה הסדירה וכל נקודה במשחקים האלה תהיה קריטית בשביל הכרטיס לפלייאוף העליון".

לצד ההפסד, הסיפור המרכזי אתמול בנתניה, היה הודעת הפרידה המיידית של המועדון מהמנהל המקצועי אלמוג כהן, שסיים את תפקידו. בהודעה הרשמית שהוציא המועדון נכתב בין השאר: "היום הוא יום של פרידה מאלמוג כהן, לב ליבה של מכבי נתניה. אלמוג עוזב אותנו לאחר 4 וחצי שנים של מסירות והקרבה למען המועדון. אלמוג יישאר לנצח חלק בלתי נפרד ממשפחת נתניה. אנחנו מאחלים לך אלמוג המון הצלחה בהמשך הדרך, ומקווים שניפגש שוב בעתיד, עד אז, תודה על הכל".

למרות המילים החמות שנכתבו בהודעה, צרמה מאוד לעין העובדה שההודעה יצאה ללא דברי פרידה של הבעלים אייל סגל מהמנהל המקצועי, שהחזיק בתפקיד למשך ארבע עונות וחצי. אחת הסיבות העיקריות להחלטתו של כהן לעזוב, הייתה על רקע מערכת היחסים העכורה בינו ובין הבעלים בעונה האחרונה.

עם שריקת הסיום בטרנר, נכנס כהן לחדר ההלבשה ונפרד משחקניו, כאשר הוא עובר שחקן אחר שחקן, מחבק ולוחש כמה מילים. כזכור הודיע כהן לפני פחות משבוע בהודעה רשמית שהוא מסיים את תפקידו בסיום העונה, אך בסופו של דבר ובהחלטה משותפת הן של ראשי המועדון והן של כהן עצמו, החליטו הצדדים על פרידה מיידית.

אלמוג כהן מנהל מקצועי מכבי נתניה. ברני ארדוב
ורק סגל לא בירך. אלמוג כהן/ברני ארדוב

בנתניה הסבירו שהפרסומים האחרונים על כך שכהן סגר למעשה את תנאיו בבית"ר ירושלים, לא הותירו ברירה וקשה היה להתנהל בימים האחרונים תחת הפרסומים והדיבורים על מעברו של המנהל המקצועי לתפקידו החדש בבירה.

"בסוף יש כאן מועדון לנהל והמועדון הוא מעל כולם", אמרו בנתניה בהתייחסם להחלטה על הפרידה. "כל הפרסומים שהיו בשבועיים האחרונים פגעו בהרבה אנשים, גם בתוך המועדון וגם מחוצה לו וזה יצר מצב שהפרידה המיידית מאלמוג כהן הייתה בלתי נמנעת. ברגע שהבנו שהוא ממשיך לתחנה הבאה, אין טעם שיישאר כאן. הפרידה הזאת נכונה גם עבור אלמוג עצמו, שבאמת נתן את כל כולו למכבי נתניה עד הרגע האחרון", אמרו. בשלב זה אין בנתניה כוונה למנות מנהל מקצועי לעונה הנוכחית והתכנון הוא למצוא לאלמוג כהן מחליף לקראת העונה הבאה.

עוד לפני המשחק אמש, קיבלו ראשי המועדון בשורה משמחת כאשר התברר שנשיאות בית הדין העליון קיבלה בצעד נדיר את ערעור הקבוצה בנוגע לרישומו המאוחר של איברהים טנקו. שחקן הכנף הגנאי נרשם בהתאחדות הבוקר והשלים רשמית וסופית את מעברו לקבוצה בחוזה לשלוש שנים וחצי.

כזכור, הגיע טנקו לישראל ביום האחרון של סגירת חלון ההעברות בשבוע שעבר, אך למרות שכל תנאיו סוכמו, חוזהו אושר וגם השחרור הבינלאומי מסרביה נקלט בזמן, נתגלו ממצאים מדאיגים בבדיקה הרפואית שביצע ולכן רישומו שלא אושר בזמן. בסופו של דבר, נתניה הגישה ערעור שנוסח על ידי הצוות המשפטי של המועדון. במקביל נשלח השחקן לבדיקה מקיפה מיוחדת אצל קרדיולוג בכיר שמתמחה בהפרעות קצב לבביות ואחרי אותה הבדיקה, קבע הפרופסור שהבדיקה הראשונה הייתה מוטעית וטנקו כשיר ויכול לשחק.

נשיאות בית הדין העליון קיבלה את חוות הדעת של אותו מומחה והבינה שלמעשה לא הייתה הצדקה למניעת רישומו מלכתחילה ושזה נעשה בשל טעות בשיקול דעתו של הרופא הראשון שבדק את השחקן. בסיכומו של דבר, אושר לנתניה לרשום את השחקן וייתכן שהוא יכלל בסגל הקבוצה כבר במשחק הביתי הקרוב, נגד מכבי תל אביב, ביום שני.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
איברהים טנקו מכבי נתניה. ברני ארדוב
אישור חריג. איברהים טנקו/ברני ארדוב

מי שצפוי לשוב לסגל וגם להרכב נגד מכבי תל אביב, הוא הקשר בוריס אנו שנעדר מהמשחק אמש בבאר שבע בשל צבירת כרטיסים צהובים. עדיין לא ברור מה מצבו של איתן אזולאי הפצוע, כאשר גם הקפטן אביב אברהם שנפצע אמש במחצית הראשונה והוחלף, צפוי להיבדק היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully