וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "בפתיחת העונה היינו חסרי ביטחון. אליפות? צריך להשתפר"

מאמן הפועל באר שבע אחרי ניצחון הליגה ה-10 ברצף: "אנחנו משלמים מחיר על הסיבוב הראשון". גורדנה שכבש שער מרהיב: "אם נהיה בכיוון במחזורים 30-31, נדבר על תארים"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

הפועל באר שבע השוותה הערב (ראשון) את שיא המועדון כאשר הגיעה לעשר ניצחונות ליגה רצופים עם 0:2 על מכבי נתניה והיא תוכל לשבור את השיא שלה כאשר בשבת במשחק בית נוסף תארח את מכבי פתח תקוה.

הערב באר שבע השיגה את שלוש הנקודות הודות לשער מהיר של רותם חטואל בפתיחה וביצוע מרהיב של רועי גורדנה במחצית השנייה, שהקפיץ מעל עוז בילו וירה מהאוויר לרשת - שער שיהיה קשה להתעלות עליו בתחרות שער העונה. לעת עתה גם עלו אליניב ברדה ושחקניו למקום השלישי, רחוקים 6 נקודות מהפסגה.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא מדבר על אליפות. ברדה/ברני ארדוב

אליניב ברדה סירב לדבר על ריצה לאליפות בשלב זה: "מתייחסים אלינו יותר ברצינות, קבוצות מתכוננות אלינו והיום היה אחד המשחקים היותר קשים", אמר לאחר הניצחון, "יש לנו משחק בעוד שבוע מול מכבי פתח תקוה. זה מה שמעניין. היום לא היינו מספיק טובים ואם אנחנו צריכים באמת להידבק לצמרת הגבוהה, צריך לשפר את היכולת שלנו. הסיבוב הראשון היה רע ועל זה אנחנו משלמים מחיר וצריכים להדביק פערים".

לשאלה מה השתנה לעומת פתיחת העונה: "היינו חסרי ביטחון, המלחמה פגעה בנו בצורה קשה. חזרנו בצורה לא טובה מהפגרה. היו משחקים שהפסדנו בתוספת הזמן מול מכבי נתניה ומכבי חיפה. בסופו של דבר ידענו למצוא את התלכיד הנכון כדי לצאת לדרך חדשה".

רועי גורדנה התייצב גם כן בעמדת הראיונות בסיום והוסיף: "זה היה משחק פחות טוב שלנו למען האמת ונתניה הגיעו להרבה מצבים, אבל אני שמח שהגול הבטיח לנו שלוש נקודות חשובות. אם אני עובד על זה? פחות, זה כיף ונחמד, אבל זה לא משהו שאני רודף אחריו. לגבי אליפות, כבר ביום שבת יש לנו את מכבי פתח תקוה ואין טעם להסתכל מעבר לזה, אלא להסתכל ממשחק למשחק ולהשתפר. אם במחזורים 30-31 נהיה בכיוון, נדבר על תארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully