וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אוהדי בית"ר ירושלים לא יורשו להגיע למשחק החוץ בסכנין

בעקבות מידע מודיעיני שהועבר למנהלת הליגות ולהתאחדות לכדורגל, הוחלט שרק אוהדי המארחת יוכלו להיכנס למשחק בשבת. גם במפגשים הבאים בין השתיים לא יהיה קהל חוץ

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.2/ספורט1

זה היה באוויר והערב (ראשון) זה הפך לרשמי: אוהדי בית"ר ירושלים לא יוכלו להגיע בשבת בערב למשחק החוץ נגד בני סכנין באצטדיון דוחא. למעשה, באף אחד מהמשחקים בין שתי הקבוצות העונה יורשה להיכנס הקהל המקומי בלבד.

בהודעה משותפת למנהלת ולהתאחדות לכדורגל נמסר: "בימים האחרונים הועבר לידי ההתאחדות לכדורגל בישראל ומנהלת הליגות מידע מודיעיני ביחס למשחק הצפוי להיערך בין מועדון הכדורגל בני סכנין למועדון הכדורגל בית"ר ירושלים שיערך ב- 17.2.2024 באצטדיון דוחא בסכנין. מידע זה נוגע לנסיונות צפויים מצד גורמים בקהלי שתי הקבוצות לנצל את האירוע הספורטיבי בכדי לעורר פרובוקציות אשר תחרוגנה מגבולות האירוע הספורטיבי.

אוהדי בית"ר ירושלים באצטדיון דוחא. מאור אלקסלסי
הפעם לא יוכלו להגיע. אוהדי בית"ר בסכנין/מאור אלקסלסי

"לאור זאת, קיום המשחק עם קהל חוץ יחייב הקצאה של מאות שוטרים, לשעות ארוכות, תוך פגיעה במשימות אחרות וייחודיות של משטרת ישראל במסגרת מערכת חרבות ברזל. בנסיבות ייחודיות אלו, לאחר שנערכה התייעצות עם שתי הקבוצות, החליטו יו"ר ההתאחדות ויו"ר המנהלת לקיים את המשחק בנוכחות הקהל הביתי בלבד. בכדי לשמור על עקרון ההדדיות והספורטיביות, הוחלט כי הקהל הביתי בלבד ינכח בכל אחד מהמשחקים שיערכו בין שתי הקבוצות עד סוף עונת המשחקים", נכתב בהודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully