וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי היורוליג יחזרו לישראל? ראש מחלקת התחרויות הגיע לדרבי

11.2.2024 / 19:34

דייגו גייאן, סמנכ"ל בכיר בארגון, הגיע ארצה בסוף השבוע לאור פעילות מאומצת של הצהובים שמקווים שיוכלו לחזור לארח ביד אליהו עוד העונה

מחוץ לקווים, 11.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

דייגו גייאן, ראש מחלקת התחרויות ביורוליג הגיע לדרבי התל אביבי הערב (ראשון) על מנת לבחון את המצב בישראל, לקראת חזרה אפשרית של משחקים בינלאומיים לישראל, לפחות בענף בכדורסל.

גייאן נמצא בארץ מיום שישי, אחרי שבמכבי תל אביב עבדו בתקופה האחרונה מאחורי הקלעים כדי להביאו לארץ שיוכל לדווח להנהלת המפעל ולקבוצות האחרות על המצב בארץ. במכבי תל אביב מקווים שביקור של סמנכ"ל בכיר יביא בסופו של דבר להחזרת המשחקים כבר העונה.

דייגו גייאן הנהלת יורוליג. אודי ציטיאט
אורח מיוחד בהיכל. המשחקים יחזרו לישראל?/אודי ציטיאט

כזכור, בהפועל תל אביב נפגשו עם הנהלת היורוליג לפני כשבועיים כדי להחזיר את משחקי ההכרעה של היורוקאפ לארץ, וגם במכבי תל אביב נמצאים בקשר ישיר עם היורוליג. בסוף השבוע הוציא שר הספורט מיקי זוהר מכתב להנהלת ליגת האלופות כדי להחזיר את משחקי המפעל של הפועל ירושלים לארץ.

"המלחמה שפרצה באוקטובר 2023, דעכה ולא נורו טילים לירושלים או סביבתה במשך מספר שבועות. העימות כרגע מתרכז בעזה וקרבתה, שזה 200 קילומטרים מירושלים. במהלך התקופה הזו, ישראל אפקטיבית מאוד במאמציה להגן על התושבים מכל התקפת טילים", כתב מיקי זוהר בשבוע שעבר למנכ"ל ליגת האלופות בכדורסל.

"הממשלה הישראלית והצבא הסירו את המגבלות", הוסיף זוהר, "ואפשרו לאזרחים לחזור לעבוד, לבתי הספר ולפעילויות היום יומיות. בארים ומסעדות מתפקדים כרגיל עם תפוסה מלאה וזה מעיד על כך שחוזרים לשגרה. גם בישראל הוסרו ההגבלות על כניסת קהל. השחקנים הישראלים והזרים חזרו למועדונים שלהם. גם מבחינה היסטורית, במהלך מבצעים צבאיים בעזה, המשחקים במסגרת האירופאית נערכו בישראל בלי התפשרות על ביטחון השחקנים, הצוות והאוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully