וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא עולם ב-100 מטר חופשי וסנסציה ב-400 באליפות העולם בשחייה

פאן ג'אנלה שבר את השיא במהלך גמר 4X100 והוביל את סין לזהב, וו-מין קים הקוריאני הדהים ב-400 גברים ופיירוות'ר העניקה זהב היסטורי לניו זילנד אצל הנשים

מחוץ לקווים, 11.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מדליות ראשונות חולקו הערב (ראשון) באליפות העולם בשחייה הנערכת בקטאר עם ארבעה גמרים שונים ושיא עולם ראשון. מחר ייערכו ארבעה גמרים נוספים, כולל 200 מטר מעורב אישי אצל הנשים בהשתתפות הישראלית אנסטסיה גורבנקו, שסיימה במקום הרביעי בחצי הגמר.

400 מטר חופשי, גברים

הגמר הראשון כבר סיפק הפתעה מרעישה. האלוף המכהן אלייז'ה ווינינגטון מאוסטרליה היה הפייבוריט לזהב נוסף, אבל הקוריאני בן ה-22 וו-מין קים הדהים בסיום וניצח עם זמן של 3:42.71 דקות והקדים ב-15 מאיות בלבד את ווינינגטון. זה התואר העולמי הראשון של דרום קוריאה בבריכה מאז 2011 (פארק טאי-הוואן). הגרמני לוקאס מרטנס היה גם הוא במאבק, הגיע 25 מאיות אחרי המנצח והסתפק בארד.

וו-מין קים שחיין דרום קוריאני, אלוף עולם 400 מטר חופשי. רויטרס
החיוך לא ירד מהפנים. וו-מין קים/רויטרס

400 מטר חופשי, נשים

אריקה פיירוות'ר, מדליסטית הכסף מאולימפיאדת טוקיו ומי שזכתה בארד באליפות העולם הקודמת, הפכה לראשונה בקריירה לאלופת עולם עם גמר מרשים בשליטה בלעדית וזמן של 3:59.11 דקות. זה הזהב הראשון אי פעם של ניו זילנד בתחרות העולמית. בינג'יי לי הסינית סיימה שנייה ואיזבל גוזה העניקה לגרמניה עוד מדליית ארד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אריקה פיירוות'ר שחיינית ניו זילנדית. רויטרס
היסטוריה ניו זילנדית. אריקה פיירוות'ר/רויטרס

4X100 מטר חופשי, גברים

פאן ג'אנלה סחף את סין לזכייה בזהב כששחה ראשון בגמר השליחים וקבע שיא עולם של 46.80 שניות ב-100 מטר חופשי. הרביעייה הסינית עצרה את השעון על 3:11.08 דקות והקדימה בשנייה שלמה את איטליה, כשארה"ב ניצחה את בריטניה בקרב על מדליית הארד.

4X100 מטר חופשי, נשים

גמר דרמטי שבסיומו הולנד קטפה את הזהב עם 3:36.61 דקות תוצרת קים בוש, יאנה ואן קוטן, קירה טוסן ומאריט סטנברחן. אוסטרליה הייתה קרובה עם שיינה ג'ק והסתפקה בכסף עם זמן של 3:36.93 דקות וקנדה תפסה את המקום השלישי והארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully